Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Suggesties en/of tips?
(02-12-2016, 11:04)RickGAE schreef: Registreer of Log in om alles correct te kunnen bekijken.
Ik weet niet of t kan, maar misschien een countdown boven aan? Naar 29 december en 31 december! Biggrin

Dat zou ik ook heel graag zien! Thumbsup

Endurance · Fidelity · Intelligence
[-] The following 1 user says Thank You to Coen for this post:
  • RickGAE
Antwoord }
Ik denk dat je makkelijk de avatar grootte kan opschroeven. 100x100px neemt een paar keer zo weinig ruimte in beslag op een beeldscherm als vroegâh door de drastisch verbeterde dpi. Daarnaast kost online opslag en bandbreedte ook vrijwel niks meer.

Zoals het nu is, moet ik regelmatig inzoomen om te kunnen zien wat iemand überhaupt in z'n avatar heeft staan. 

Natuurlijk is dit geen groot 'probleem' ofzo, maar eerden gevalletje 'waarom niet?', aangezien het invoeren ervan ook een kleine moeite is. Smile

Zou het trouwens mogelijk zijn om de gebruiker de mogelijkheid te geven om de editor text-based te maken (dus zelf de bb-code schrijven)? Dus dat je kunt wisselen tussen de huidige editor en de text-based editor? 

Zeker op m'n telefoon ben ik met de huidige editor namelijk tegen glitches en onhandigheden aangelopen die het schrijven van een grote post een aantal maal langer liet duren dan had gehoeven. En dat kan prima de schuld van m'n telefoon of diens apps zijn en niet fouten in de editor, maar als het op die manier voorkomen kan worden en niet te vee moeite is: Graag. Smile
Antwoord }

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)