Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Beste Knalcake.
(01-12-2016, 00:16)pekelder schreef: Registreer of Log in om alles correct te kunnen bekijken.
Dat waren/zijn toch echt deze voor mij:

Registreer of Log in om alles correct te kunnen bekijken.
Oei oei wat kwamen daar dreunen vanaf! Thumbsup Toen ik ze in m'n handen had en gewoon keek naar dat kaliber, en dacht aan het feit dat dat van een 'legale' knalcake was... Wonderen de wereld nog niet uit. Biggrin

Verder: At Once van Katan! Wat een rambak!

Delicious Thunder van Rubro. Normale versie schiet lekker door, finale in 3 salvo's, en de finale versie schiet in 1 keer leeg! 2x 36sh voor 25 euro was het destijds volgens mij. Goed te doen!

Thunder Salutes waren erg leuke bakjes, zeker met die W-shape whistle + report finale.

China Thunder cakes waren even erg goedkoop en gaven prima knallen. Goed voor doorlontwerk.

Asian Thunder Cake... Je verwacht een simpele knalcake, en je krijgt gewoon fatsoenlijke doffe bursts met volle peonies! :o Voor een tientje destijds, weet niet of dat nog zo is!

Verder had je nog een legaal 100sh 500gram knalblok, schoot multicolor comets gevolgd door ti-boeketjes, flinke doffe bursts, rap tempo... Vergeten hoe die heet! Hij staat nota bene op mn eigen dvd, haha!

Secret Salute is eigenlijk geen knalcake, maar... Man man man, wat een heldenbak was dat toen die net uit kwam! Ik heb begrepen dat die inmiddels wat minder indrukwekkend is geworden, maar de goeie herinneringen eraan die blijven! Biggrin
Antwoord }
Natuurlijk de Salute 1, maar de Salute 2 van 2012 ging ook retehard! Gelukkig nog 6 van kunnen vinden dit jaar!!! Biggrin
Daarnaast de Valk Ti-Thunder ook erg goede verhalen van gehoord, zeker 1 van de hardste / de hardste op dit moment.

Registreer of Log in om alles correct te kunnen bekijken.
Antwoord }
Inderdaad de Silver Salute is zeker een aanrader!
Antwoord }
(geen Nederlandse) maar Silent Night denk ik toch wel dat alles overtreft, 300/600sh 30mm (LFC Lucky Fireworks)

resim
Pyromaniac! Cool
Antwoord }
Verleden jaar de knalcake van Evolution Fireworks mogen proberen. Titanium Thunder. Heb SERIEUS genoten van deze cake. Heerlijk die wave-effect en knallen.
Eigenaar van Registreer of Log in om alles correct te kunnen bekijken.
 / Vroeger bekend onder de naam "Herdervriend" en/of "Firewebs" / Dol op siervuurwerk en fotografie!
Antwoord }
ik was groot fan van ....???? ik weet de naam niet meer maar was een 100 shots, met aftershocks. De grotere versie van de thunderstruck.
Antwoord }
(07-09-2017, 03:56)haplo schreef: Registreer of Log in om alles correct te kunnen bekijken.
ik was groot fan van ....???? ik weet de naam niet meer maar was een 100 shots, met aftershocks. De grotere versie van de thunderstruck.

Aftershock Thunder van Hardix  Cool

De broertjes Thunderstruck en Dutch Thunder waren ook altijd om van te smullen. 
De Salute Cake 1 was toch wel de hardste legale knalcake die ik gehad heb. Gevolgd door de Salute cake 2, die ook erg lekker dreunde!

Jammer dat het tegenwoordig niet veel soeps meer is, maar ik snap de importeurs wel..
Antwoord }

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)