Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[474] Primal Instinct
Nieuw! 
resim

Artikelnummer: 474
Artikelnaam: Primal Instinct
Aantal Schoten: 111 schoten
Netto kruitgewicht: 1131 gram
Effectomschrijving: Nieuw in Nederland: Compound Fireworks! In dit 111 shots flowerbed zijn alle cakes al met elkaar doorverbonden en voorzien van één hoofdaansteeklont. De Primal Instinct heeft het allemaal. Zorg voor voldoende afstand, want de finale van de Primal Instinct blaast je helemaal weg!
Richtprijs 2017: € 139,-

Verpakkingseenheid: 2/4

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Gigantisch veel vuurwerkfilms op mijn kanaal: Registreer of Log in om alles correct te kunnen bekijken.
   Thumbsup
Antwoord }

Wat een heerlijke box was dit, alleen die finale gaat natuurlijk never nooit zo zijn als tijdens de demo  Blink
Antwoord }
Dat weet ik ook wel zeker.. Iedereen staart zich nu blind op deze box, maar de consumentenuitvoering zal best tegen kunnen vallen.
Het loopt altijd af met een sisser... Whistling 
Antwoord }
Hierbij mijn filmpje van deze nieuwe compound cakebox:

Aanbiedingsprijs is EUR 89,00
Ben gek op de nieuwe producten! Check mijn kanaal: Registreer of Log in om alles correct te kunnen bekijken.

Antwoord }
Officiële productvideo:

Ben gek op de nieuwe producten! Check mijn kanaal: Registreer of Log in om alles correct te kunnen bekijken.

Antwoord }
(02-09-2017, 21:30)X-Treme schreef: Registreer of Log in om alles correct te kunnen bekijken.

Wat een heerlijke box was dit, alleen die finale gaat natuurlijk never nooit zo zijn als tijdens de demo  Blink
Dat dachten ze vorig jaar met de transbomber ook!
Antwoord }
Klopt dus ik laat me graag verassen, maar aangezien alle all at once knalcakes zijn aangepast of verdwenen moet ik het eerst nog zien gebeuren.
Antwoord }

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)