Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vuurwerkshow tijdens PyroFM uitzending i.v.m. opening AVP!
Big Grin 
Tijdens de live PyroFM uitzending gisteravond verzorgde Nick (Cameo) van het Vuurwerkmuseum als verrassing een heuse vuurwerkshow vanwege de opening van AVP Vuurwerk seizoen 2017-2018! Kosten noch moeite waren gespaard, en na 2 uur opbouwen en moeilijk gedoe was daar eindelijk het resultaat rond 22:00u...! Was echt super, het kruit zit nog in ons haar! Met dank aan het Vuurwerkmuseum!  Thumbsup  Laugh

[-] The following 9 users say Thank You to Arjan for this post:
  • bruijntjeluc, Coen, JohnDoe, Mjd, Palm Tree, Robin, SQUEAK!, Vlinderbommetje, vwkfreak1989
Antwoord }
Heb het gelukkig live kunnen zien, had je als echte freak toch niet kunnen missen!
[-] The following 1 user says Thank You to Palm Tree for this post:
  • Arjan
Antwoord }
Helemaal mee eens, alleen wat was die doos zwaar zeg!! Ppff.. echt last van me rug nu.. Huh
Het loopt altijd af met een sisser... Whistling 
[-] The following 1 user says Thank You to Mjd for this post:
  • Arjan
Antwoord }
Wauw, wat een show. Prachtig!
Gigantisch veel vuurwerkfilms op mijn kanaal: Registreer of Log in om alles correct te kunnen bekijken.
   Thumbsup
[-] The following 1 user says Thank You to Vuurwerkkoning for this post:
  • Arjan
Antwoord }
Kruitdampen hangen NOG in de studio....
Pro FM 24/7 via Registreer of Log in om alles correct te kunnen bekijken.
[-] The following 1 user says Thank You to Studio for this post:
  • Arjan
Antwoord }
Helaas had ik deze avond andere dingen te doen waardoor ik het helemaal vergeten was te gaan kijken/deel te nemen, enorm spijt van en balen.

Maar gelukkig kun je het nog enigszins terug kijken. Simpelweg, HILARISCH xBiggrin Geniale manier om alles te openen Tongue
Eigenaar van Registreer of Log in om alles correct te kunnen bekijken.
 / Vroeger bekend onder de naam "Herdervriend" en/of "Firewebs" / Dol op siervuurwerk en fotografie!
[-] The following 1 user says Thank You to RFGFireworks for this post:
  • Arjan
Antwoord }
(03-09-2017, 16:47)RFGFireworks schreef: Registreer of Log in om alles correct te kunnen bekijken.
Helaas had ik deze avond andere dingen te doen waardoor ik het helemaal vergeten was te gaan kijken/deel te nemen, enorm spijt van en balen.

Maar gelukkig kun je het nog enigszins terug kijken. Simpelweg, HILARISCH xBiggrin Geniale manier om alles te openen Tongue

Gelukkig hebben we tegenwoordig de mogelijkheid om de uitzendingen terug te kijken en te luisteren!  Thumbsup

Hier "uitzending gemist" van de beelden van die avond vanuit de studio: Registreer of Log in om alles correct te kunnen bekijken.

En hier alleen de audiofile: Registreer of Log in om alles correct te kunnen bekijken.
Antwoord }
Gisteren ook de hele uitzending terug geluisterd, prachtig! Zat meteen weer in de vertrouwde sfeer. Ik was al zo benieuwd wat er geschoten ging worden. Toch ook een grote pluim voor Cameo hoor. Hele dikke show! Tongue
[-] The following 1 user says Thank You to Vlinderbommetje for this post:
  • Arjan
Antwoord }

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)