Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 3.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zena Megastore Olen
2 jaar geleden voor het laatst geweest, erg leuke en gezellige winkel!
Eigenlijk snel weer eens langs
Antwoord }
Gisteren nog geweest en ik was verbaasd. De halve winkel was leeg en op een hoop artikelen zat een kaartje met de tekst "artikel tijdelijk op".

Geen losse knallers behalve strijkers (slechte) en böllers, matten en rollen zijn niet voorradig, Kleine nitraatmatten en valencia salute hadden ze nog.

Siervuurwerk was er ook niet veel keus meer en volgens de verkoper kwam er de komende tijd niks meer bij. Ze zijn nog bezig om de wet aan te laten passen maar dat zag er niet hoopvol uit. En anders zijn er nog de achterdeurtjes in de wet die ze gaan zoeken, die zijn er altijd wel volgens hem.

Ik heb eventueel foto's van de winkel.

Ik heb de prijswinnaar van de waardebon al een pb gestuurd om niet te lang te wachten als ie nog niet geweest is.
Registreer of Log in om alles correct te kunnen bekijken.
Antwoord }
(12-01-2017, 01:56)Pyrokegel schreef: Registreer of Log in om alles correct te kunnen bekijken.
Gisteren nog geweest en ik was verbaasd. De halve winkel was leeg en op een hoop artikelen zat een kaartje met de tekst "artikel tijdelijk op".

Geen losse knallers behalve strijkers (slechte) en böllers, matten en rollen zijn niet voorradig, Kleine nitraatmatten en valencia salute hadden ze nog.

Siervuurwerk was er ook niet veel keus meer en volgens de verkoper kwam er de komende tijd niks meer bij. Ze zijn nog bezig om de wet aan te laten passen maar dat zag er niet hoopvol uit. En anders zijn er nog de achterdeurtjes in de wet die ze gaan zoeken, die zijn er altijd wel volgens hem.

Ik heb eventueel foto's van de winkel.

Ik heb de prijswinnaar van de waardebon al een pb gestuurd om niet te lang te wachten als ie nog niet geweest is.

Zonde he! Per 1 Juli is het zowiezo gedaan met de belgische matten. Waren voor mij echt favo tjes  Mad
Antwoord }
Volgens mij is het vuurwerk in Belgie een beetje gedaan of niet? Lees niet echt positieve berichten daarover. Aantal jaren geleden nog geweest. Toen zag het er allemaal wel leuk uit.
Antwoord }
Het is denk ik nog niet gedaan met vuurwerk in Belgie, het is wel jammer dat ze terug gaan naar Cat 2.
De losse knallers en rollen/matten zijn na juli wel gedaan in Belgie als het allemaal door gaat. Maar ik denk dat ze mss nog wel met een creatieve oplossing komen wat betreft de losse knallers.
Het siervuurwerk blijft zoals het nu is en dat is hetzelfde als in Nederland kwa grammen en tube sizes.
Registreer of Log in om alles correct te kunnen bekijken.
Antwoord }
Zo weer even een update van Zena, de bunkers worden weer gevuld !

Klik op de afbeelding om de video te starten.

[-] The following 3 users say Thank You to X-Treme for this post:
  • bruijntjeluc, pekelder, Subfireworks
Antwoord }
Het hele weekend 38% korting op alles
Antwoord }
(12-10-2017, 19:07)nederlandsvuurwerk schreef: Registreer of Log in om alles correct te kunnen bekijken.
Het hele weekend 38% korting op alles

Dat klopt helemaal!

resim
[-] The following 1 user says Thank You to X-Treme for this post:
  • nederlandsvuurwerk
Antwoord }

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Star Zena Mega store Maaseik feabal 3 337 17-12-2016, 14:07
Laatste bericht: Kevinkv
Star Zena De Bunker Mjd 0 139 20-11-2016, 00:14
Laatste bericht: Mjd
Star Zena "Tabac-o-tiek" Mjd 0 131 20-11-2016, 00:10
Laatste bericht: Mjd

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)