Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nachtbrakers uitzending!! Laatste PyroFM radioshow! 27-12-2017
Wat mij betreft meer praten over vuurwerk. Misschien net als op de normale radio ieder uur een nieuws bericht en het weer... ik zeg maar wat.

Ook denk ik dat er een drempel is om te bellen, als ik naar mijzelf kijk zoek ik het ook niet echt om te bellen en als ik ga bellen Doe ik dat het liefst als er al iemand gebeld heeft... misschien een fakecall doen door een mod zodat de kop eraf is en luisteraars eerder bellen.

Verder wil ik jullie complimenteren, jullie zetten echt wat leuks neer waar ik de avond voor vrij houd en het dan ook erg jammer vind dat er maar een 30tal kijkers in de livechat zitten (die cijfers heb ik van pyrofm site) 
Misschien een overstap naar youtube?
[-] The following 1 user says Thank You to EHVuurwerk for this post:
  • pekelder
Antwoord }
Kan ik mooi na mijn werk om 23:30 nog ff inschakelen Cool
Antwoord }
(27-11-2017, 22:34)EHVuurwerk schreef: Wat mij betreft meer praten over vuurwerk. Misschien net als op de normale radio ieder uur een nieuws bericht en het weer... ik zeg maar wat.

Ook denk ik dat er een drempel is om te bellen, als ik naar mijzelf kijk zoek ik het ook niet echt om te bellen en als ik ga bellen Doe ik dat het liefst als er al iemand gebeld heeft... misschien een fakecall doen door een mod zodat de kop eraf is en luisteraars eerder bellen.

Verder wil ik jullie complimenteren, jullie zetten echt wat leuks neer waar ik de avond voor vrij houd en het dan ook erg jammer vind dat er maar een 30tal kijkers in de livechat zitten (die cijfers heb ik van pyrofm site) 
Misschien een overstap naar youtube?

Bedankt voor je reactie!  Thumbsup

We gaan proberen de drempel wat lager trekken en gaan de komende show met een Whats-app nummer werken. Bellen is alleen voor wie het aandurft, en 9 van de 10 mensen willen zichzelf niet horen... begrijpelijk soms.  Laugh Meer praten over vuurwerk is ook net wat er allemaal te bespreken is. De laatste uitzending legden we een aantal stellingen neer waar de freaks meestal wel op reageren.. nu was het eigenlijk haast niets. 

We streamen gewoon via een bekend platform via flashplayers die iedereen zou moeten kunnen bezichtigen via http://www.pyrotv.nl/livestream. Als je via Youtube/Facebook/Twitter gaat streamen hebben we bij een radiostation altijd het probleem dat de stream na een uur plat ligt vanwege rechtenkwesties, dat hebben we ooit al eens geprobeerd en was geen succes.. is altijd gedoe met Youtube vandaar we via eigen servers en een ander platform werken waarbij dit wat minder gevoelig ligt. 

Als er problemen met de streams zijn dan horen we het natuurlijk ook heel graag! Via een moderator begreep ik dat hij soms niet kan kijken omdat de player blijft laden en meldingen geeft.. Ik test het altijd via meerdere browsers en pc's dus ga er dan vanuit dat het werkt.. als dat niet zo is hoor ik het natuurlijk graag!  Bedankt voor jullie input en suggesties/opmerkingen  Wink
Antwoord }
ik verwacht dit keer wel een echt cat1 show natuurlijk...de vorige is bijna niet te overtreffen maar toch Biggrin
Antwoord }
(28-11-2017, 17:21)puur schreef: ik verwacht dit keer wel een echt cat1 show natuurlijk...de vorige is bijna niet te overtreffen maar toch Biggrin

Eens!
Antwoord }
Door mijn werk de voorbijgaande jaren eigenlijk nooit lang kunnen volgen. 
Dit jaar de 28ste vrij dus ben present  Thumbsup Thumbsup

Wordt in Waddinxveen opgenomen toch?  Biggrin Biggrin
[-] The following 1 user says Thank You to Frvinnie for this post:
  • Arjan
Antwoord }
(04-12-2017, 14:54)Frvinnie schreef: Wordt in Waddinxveen opgenomen toch?  Biggrin Biggrin

Ja de studio is in Waddinxveen inderdaad, de show wordt ook opgenomen maar de 27e zijn we natuurlijk helemaal LIVE! Check alle (audio) streamlinks, chatbox en de webcam link dan op http://www.pyrofm.nl  Thumbsup
Antwoord }
Ik sluit me grotendeels aan bij EHvuurwerk. 

* Wellicht bellen met bekende (freak)winkels die de laatste voorbereidingen doen (of zelfs al open gaan om 0:00)
* Bellen zie ik mezelf ook niet doen. Via whatsapp/Chatbox reageer ik natuurlijk wel op een stelling. (alhoewel ik de vorige keer een probleem had met de chatbox)
* Zou filmen een mogelijkheid zijn, live in winkels? Of met de eerste ophalers mee? 
Als ik nog een idee heb, dan laat ik het weten. 

Oh en juist minder sjips eten voor de camera, daar krijg ik zelf teveel honger van  Thumbsup

Veel succes!
[-] The following 1 user says Thank You to Noppes for this post:
  • EHVuurwerk
Antwoord }
Bedankt voor alle input tot nu toe!  Thumbsup

We hebben nog een dag of 10 en dan zijn we er weer met de nachtbrakers show.
Als er nog meer ideeën en/of suggesties zijn horen we het nog graag!  Smile
[-] The following 1 user says Thank You to Arjan for this post:
  • PengPeng
Antwoord }
(Gisteren, 01:06)Arjan schreef: Bedankt voor alle input tot nu toe!  Thumbsup

We hebben nog een dag of 10 en dan zijn we er weer met de nachtbrakers show.
Als er nog meer ideeën en/of suggesties zijn horen we het nog graag!  Smile

Ha Arjan,

Ik denk dat de uitzending van 27-12-2017 toch wel wat drukker gaat worden dan de afgelopen uitzending omdat veel freaks dan toch niet weten wat ze moeten doen en naar iets gaan zoeken ( maak dus vooral reclame op VWC, FPM, Facebook enz enz misschien is een leuke trailer ook wel iets om het aan te kondigen ).

Natuurlijk trekken prijsvragen ook mensen aan alle en moet dit wel mogelijk zijn, misschien kan je live bekendmaking doen van wat uitslagen door een loting die je live voor de camera verricht met een "grabbelzak". Het hoogtepunt van de avond zal wel rond 22:00 zijn omdat de meeste freaks nachtbestellingen hebben en rond de klok van 00:00 een bestelling dienen op te halen.

Misschien kan je de toegang vrij laten voor members die langs willen komen en eventueel een categorie 1 show laten opbouwen door deze freaks ter afsluiting van de show, wel nadrukkelijk cat 1 omdat er anders gezeik ontstaat...

Volgens mij is de drempel zeker niet te hoog en met drank en voedsel komt alles goed! En avp is pas weer online het moet weer groeien zoals dat voorheen was... Na het sluiten van AVP zijn er veel freaks overgestapt op VWC en op FPM... De nostalgie is nog steeds bij AVP voor vele want als je AVP hoort daar heb je herinneringen aan alleen zal dat een kwestie van tijd zijn om mensen terug te krijgen met misschien wel ludieke acties.

Ik zal allereerst beginnen met een lay out van vroeger welke bekend! Niks mis mee om door te gaan op het succes van vroeger, daar was AVP altijd sterk in!
Antwoord }

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  PyroFM 05-11-2017!! Mjd 10 605 06-11-2017, 10:07
Laatste bericht: Arjan
Big Grin Vuurwerkshow tijdens PyroFM uitzending i.v.m. opening AVP! Arjan 7 503 03-09-2017, 16:01
Laatste bericht: Vlinderbommetje

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)