Peiling: AVP het hele jaar open laten goed idee?
Deze peiling is gesloten.
Ja, goed idee! Vind het echt wat toevoegen..
44.44%
12 44.44%
Nee, AVP is juist leuk in het "vuurwerkseizoen"
48.15%
13 48.15%
Niet doen.. AVP redt het toch niet..
0%
0 0%
Weet het echt niet..
3.70%
1 3.70%
Geen mening...
3.70%
1 3.70%
Totaal aantal stemmen: 27 100%
* U hebt op deze optie gestemd. [Resultaten weergeven]

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AVP heel het jaar open goed idee?
Het is een dubbel gevoel wat, als ik het zo lees, bij meer mensen heerst.

Ja, het was altijd het eerste aftel moment in het jaar als op 1 september het forum weer open ging en dat zal niet veranderen voor de echte AVP'ers...

Echterrr... tijden veranderen en wat ook gezegd wordt, meer mensen zoeken het hele jaar door op vuurwerk. Als ze op een gesloten forum terecht komen, zullen ze deze doen vergeten en blijven hangen op degene die wel open zijn. 

Wellicht is een pilot voor een jaar niet eens een slecht idee... aankijken wat de belangstelling gedurende de maanden is en volgend jaar de balans opmaken of het de moeite waard is geweest. Uiteraard moet jij (Arjan)  maar ook de mods hier wel zin in maar ook de tijd voor hebben, dat is ook iets wat telt.

Ondanks dat het forum dan het hele jaar geopend is, zou de opening van het vuurwerkseizoen op 1 september natuurlijk altijd kunnen doorgaan Thumbsup
Antwoord }
(02-01-2018, 10:25)Breeze schreef: Het is een dubbel gevoel wat, als ik het zo lees, bij meer mensen heerst.

Ja, het was altijd het eerste aftel moment in het jaar als op 1 september het forum weer open ging en dat zal niet veranderen voor de echte AVP'ers...

Echterrr... tijden veranderen en wat ook gezegd wordt, meer mensen zoeken het hele jaar door op vuurwerk. Als ze op een gesloten forum terecht komen, zullen ze deze doen vergeten en blijven hangen op degene die wel open zijn. 

Wellicht is een pilot voor een jaar niet eens een slecht idee... aankijken wat de belangstelling gedurende de maanden is en volgend jaar de balans opmaken of het de moeite waard is geweest. Uiteraard moet jij (Arjan)  maar ook de mods hier wel zin in maar ook de tijd voor hebben, dat is ook iets wat telt.

Ondanks dat het forum dan het hele jaar geopend is, zou de opening van het vuurwerkseizoen op 1 september natuurlijk altijd kunnen doorgaan Thumbsup

Reagerend op joun laatste alinia. Dan zou je bijvoorbeeld een bepaalde opening moeten verzinnen dmv pyrofm... oid
Oude Pekela '18
Antwoord }
Ja precies.. zo hou je ergens nog iets van de 1 september "traditie" in stand.
Antwoord }
Ik heb opgegeven geen mening.
Waarom sommige avp'ers zijn voor en sommige zijn tegen als vrijwilliger wil ik andere niks opleggen.
De keuze is aan de derectie.
Zij draaien op voor de kosten.
vulcan is een jeugd dingetje van me. Innocent
Antwoord }
Vanaf 1 september open. Deze site onderscheidt zich van de andere fora door alleen in het seizoen open te zijn vind ik.
Gigantisch veel vuurwerkfilms op mijn kanaal: https://www.youtube.com/user/Originallover/videos   Thumbsup
Antwoord }
Best lastig iets hoor.persoonlijk zie ik het liever zoals het was,lekker uitkijken naar 1 september dat AVP weer open gaat.
Maar de tijd is anders tegenwoordig dus hier moet je meer op in spelen misschien.
Dus denk best een goed idee om avp een keer open te houden.
Later in het jaar bekijken of dit de goede keus is/was.
je moet het wel een kans geven.
Antwoord }
vind het ook een lastige vraag...
heel eerlijk had ik stiekem gehoopt dat het wat drukker zou worden rond de jaarwisseling.
door nu het hele jaar open te blijven is er misschien kans dat mensen langzaam maar zeker AVP weten te vinden...
[-] The following 1 user says Thank You to Palm Tree for this post:
  • bruijntjeluc
Antwoord }
Tijden zijn inderdaad anders... AVP deed het 'vroegah' altijd juist goed in het seizoen en volgens mij wordt het het seizoen genoemd, juist omdat AVP op 1 september open ging. AVP was een begrip en voor velen is AVP dat nog steeds alleen lijkt het een beetje vergane glorie te zijn. Die glorie kan zeker terug komen maar dat zal veel lastiger te bereiken zijn als AVP initieel niet eerst een geheel jaar open is. In mijn optiek is het punt nu dat juist vanwege de tijdelijke sluiting van AVP van een aantal jaar er veel leden weg zijn gegaan en het gaat een hele tijd kosten om weer zo'n forum te worden die het hiervoor was. Om weer zo'n gezellig forum te worden zal het een stuk lastiger gaan als AVP niet in het begin juist het gehele jaar open is om weer het merk AVP bekend te maken. Ik denk dat juist het gehele jaar open blijven, bezig zijn met vuurwerk, filmpjes, posten, acties van de winkels, etc. de gezelligheid en drukte rustig aan weer terug brengen maar dat zal niet zo snel gaan als AVP alleen vanaf september open is...
[-] The following 3 users say Thank You to Mav for this post:
  • bruijntjeluc, patrick ouwehand, Robin
Antwoord }

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  ALARM. Vragen over vuurwerk in 1Vandaag-enquete Politicus van het jaar Magic Whip 7 268 06-12-2017, 16:32
Laatste bericht: Palm Tree

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)