Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vuurwerkcrew.nl
(21-12-2016, 16:11)Mav schreef: Registreer of Log in om alles correct te kunnen bekijken.
Apart, FPM is voor mij echt het forum waar gezelligheid niet bestaat, posten mag maar ow wee als je 1x iets offtopic post. Bij VWC geniet ik van de berichten van de leden net als bij AVP. Bijna geen correcties door het mod team maar natuurlijk is de ervaring voor iedereen anders.

FPM ben ik vrijwel nooit te vinden. Waarom weet ik niet,heb wel een account. VWC ben ik meer te  vinden gewoon om de informatie. Maar het trekt mij gewoon niet. De leden reageren daar ook anders dan hier heb ik het idee en dat schrikt mij misschien ook af. Daarbij komt ook dat VWC vele malen groter is als AVP waardoor de contacten in mijn ogen ook alweer anders liggen als hier. Verder is het geen slecht forum. Maar zo is mijn ervaring.
Antwoord }
Dat zeker, AVP is nu nog een klein knus forum maar dat zal aankomend jaar ook wel veranderen. Maar ook al wordt AVP weer groter, het blijft toch een aparte vriendelijke en misschien voor velen ook een nostalgische sfeer houden waar vele andere fora's niet aan kunnen tippen.
Antwoord }
Net als nu op AVP kom ik op Vuurwerkcrew ook heel vaak. Sfeer vind ik prima, is veel informatie te vinden en er is altijd wel ruimte voor een discussie.
Gigantisch veel vuurwerkfilms op mijn kanaal: Registreer of Log in om alles correct te kunnen bekijken.
   Thumbsup
Antwoord }
Ik heb het idee dat de regels bij VWC wat "losser" zijn geworden, niet qua illegaal vuurwerk, maar wel qua postgedrag.
Antwoord }
Denk niet dat we nog de ambitie hebben om perse de grootste te willen worden. We moeten ons onderscheiden van anderen door dingen te doen die anderen niet doen of om iets te bieden (bv meer gezelligheid,lossere sfeer, uitzendingen, streams etc)
Pro FM 24/7 via Registreer of Log in om alles correct te kunnen bekijken.
[-] The following 4 users say Thank You to Studio for this post:
  • afcajax, Arjan, bruijntjeluc, Mjd
Antwoord }

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)