Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Het Nederlandse matjes en rollen topic!
Exclamation 
Welke matjes en/of rollen zijn volgens jou het beste? Deel het hier en geef je mening.

Foto's en filmpje zijn natuurlijk toegestaan Biggrin
Het loopt altijd af met een sisser... Whistling 
Antwoord }
https://vimeo.com/51615135
hindoe van de intratuin was verrast van het nl geweld..

https://vimeo.com/51385924
100k ook van intratuin op zich grappig maar jammer dat de snippers lang na branden,met een beetje wind niet echt veilig.
Antwoord }
Ik zelf vind ik de rollen van cafferata wel prima gaat lekker hard en snel en prima eindbom en voor 39 euro heb je gewoon een goede rol in huis Cool
Antwoord }
(02-01-2017, 20:36)Fireworkfreakz19 schreef: Ik zelf vind ik de rollen van cafferata wel prima gaat lekker hard en snel en prima eindbom en voor 39 euro heb je gewoon een goede rol in huis Cool

Eens! Die hebben goede rollen.
Antwoord }
Ik vind altijd die 100k matten geld verspilling Tongue

Maar voor nederlands vuurwerk is het inderdaad wel grappig Tongue
Antwoord }
ik zou hier me geld ook niet aan verspillen nee. qua knal is Nederland toch wel flut. wat ik overigens niet geheel begrijp, 1 EU toch? overal CAT3 en flash..
Pyromaniac! Cool
Antwoord }
de 100 shots matjes voor een euro zijn leuk om overdag wat te stoken,
voor de rest koop ik geen grote rollen...
Antwoord }
Prijs kwaliteit verhouding van de NL rollen vind ik zeer slecht. Weinig snelheid en het ploft mij iets teveel. De eindbom stelt meestal ook niks voor, soms merk je het verschil niet met de rest van de mat/rol.
Kleine matjes zijn wel geinig voor de kids maar een goed knetterlintje maakt vaak nog meer herrie dan de matjes.
Antwoord }
wij hadden de wel bekende lady crackers van meerdere merken en makelij wel de 40 shots matjes 400 in een pakje altijd leuk.
nou we hadden er tussen zitten van een 1,50 tot 3,50
nou er zit flop  en flap bij maar er waren 1 pakjes die er wel uit sprongen
jawel sta er bekend om van vulcan deze waren echt wel hard dit jaar.
mijn kids vonden die echt wel goed dus heb er nog wat van gehaald Biggrin das weer een  opsteker voor vulcan dit jaar.
vulcan is een jeugd dingetje van me. Innocent
[-] The following 1 user says Thank You to patrick ouwehand for this post:
  • Cameo
Antwoord }
De lady crackers zijn inderdaad nog steeds de moeite waard als je even goed zoekt. Had dit jaar zelfs een doosje in handen van GBV waar flashkruit in gebruikt was. Knalletjes lijken dan op die van de Belgische Thousand Farts (ook alweer geschiedenis inmiddels). 

Nederlandse rollen koop ik uit principe niet. Ik heb daar meerdere argumenten voor. Ten eerste blijft het meestal bij popcorngeluiden. Daarnaast duurt zo'n 100k rol een eeuwigheid met afsteken. Je staat letterlijk, samen met de buurt te hopen dat ie eindelijk klaar is. Voor wat je krijgt is de gemiddelde rol ongeveer 5x te duur geprijsd. En last but not least, misschien wel de belangrijkste reden voor mij persoonlijk is dat ik ze gevaarlijk vind. Het residu smeult heel lang na en waait (brandend) alle kanten op. 

Dan veel liever toch even een echte rol die goed klapt en niet nasmeult, maar die zijn steeds lastiger te koop voor consumenten. Blijft jammer.  Sad
Antwoord }

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Exclamation Het algemene Nederlandse single shot topic! Mjd 22 2,248 07-01-2018, 19:01
Laatste bericht: pekelder
Exclamation Het algemene Nederlandse kanonslagen topic! Mjd 1 430 29-11-2017, 22:58
Laatste bericht: Roel

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)