AFTELLEN NAAR 31 DECEMBER 2019, 18:00u!

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[12002] Acatenango
Na het succes van de Serenity vind ik dit een soort opvolger ervan. Geen wonder dat deze dus zo snel over de toonbank vliegt
I love the smell of fireworks in the morning!
[-]
  •
Voeg bedankje toe Antwoord
Ik denk dat Evolution echt grote stappen aan het zetten is qua afzet
Pro-bunkerrat  Laugh
[-]
  •
Hier in het zuiden des lands sowieso prima te verkrijgen, vooral omdat ze ook in Den Bosch gevestigd zijn
[-]
  •
(28-11-2018, 12:20)Fausto schreef: Hier in het zuiden des lands sowieso prima te verkrijgen, vooral omdat ze ook in Den Bosch gevestigd zijn

Ik klaag ook zeker niet Biggrin
Let's get the party started!  Thumbsup
[-]
  •
(25-11-2018, 14:26)Fausto schreef: Krijg je zeker geen spijt van. Ik stond op ongeveer 60m kun je nagaan  hoe je deze ervaart in de straat. Heb hem trouwens zelf ook al besteld

Vindt sowieso die Evo boxen dit jaar een waar ervaring in de straat. Heb zelf 2 boxen besteld. Evo Bomber & Limited Edition 1
Voor al je vuurwerkinfo!

https://www.avpvuurwerk.nl 
[-]
  •
(28-11-2018, 16:31)pekelder schreef:
(25-11-2018, 14:26)Fausto schreef: Krijg je zeker geen spijt van. Ik stond op ongeveer 60m kun je nagaan  hoe je deze ervaart in de straat. Heb hem trouwens zelf ook al besteld

Vindt sowieso die Evo boxen dit jaar een waar ervaring in de straat. Heb zelf 2 boxen besteld. Evo Bomber & Limited Edition 1

Vind ze ook steeds mooier beter en professioneler overkomen. En de Serenity was al geweldig afgelopen jaar. Heb zelf de Acatenango en de EVO Bomber besteld.
[-]
  •
Wat betreft EVO heb ik mezelf verwend dit jaar (Wel met wat vrienden, anders is dit niet mogelijk kwa budget)
Skyline, Mega Willows, en ipv de Noi-z de Acatanengo genomen.. Ik zeg, dat wordt smullen.
Let's get the party started!  Thumbsup
[-]
  •
(28-11-2018, 17:59)brl-scv schreef: Wat betreft EVO heb ik mezelf verwend dit jaar (Wel met wat vrienden, anders is dit niet mogelijk kwa budget)
Skyline, Mega Willows, en ipv de Noi-z de Acatanengo genomen.. Ik zeg, dat wordt smullen.

Heel mooi lijstje heb je daar dan! mega Willows staat nog op de wensenlijst
[-] De volgende 1 gebruiker zegt bedankt Fausto voor dit bericht:
  • brl-scv
Wat een heerlijke bak was het zeg. Rustig maar mooi en sierlijk
[-] De volgende 2 gebruikers zeggen bedankt Fausto voor dit bericht:
  • bruijntjeluc, pekelder
Straatfilmpjes geven je toch het beste beeld. Niks mis mee met deze box. Staat op het lijstje voor aankomend oud & nieuw!
Voor al je vuurwerkinfo!

https://www.avpvuurwerk.nl 
[-]
  •

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen:
1 gast(en)

[12002] Acatenango00