AFTELLEN NAAR 31 DECEMBER 2019, 18:00u!

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[1904] Red Maroon
[Afbeelding: medium_71_06_09_17_7_11_18.jpeg]

Artikelnummer: 1904
Artikelnaam: Red Maroon
Aantal Schoten: 100 schoten
Netto kruitgewicht: 1105 
gram
Effectomschrijving: Foeyongpanda! Zo bloedrood is de hemel nog nooit geweest! 100 shots, 1,5 kilo kruit!
Richtprijs 2017: € 149,-

Verpakkingseenheid: 2/4

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Gigantisch veel vuurwerkfilms op mijn kanaal: https://www.youtube.com/user/Originallover/videos   Thumbsup
[-]
  •
Voeg bedankje toe Antwoord
Hierbij mijn  filmpje van deze prachtige nieuwe topper met enorm brede effecten (krijg je ook amper op beeld zoSmile), echt 1 van de toppers van de avond:

Aanbiedingsprijs is EUR 99,00
Ben gek op de nieuwe producten! Check mijn kanaal: http://www.youtube.com/TheGizmo75
[-]
  •
Mooi stukje vuurwerk, maar ik vond het rood wel afzwakken bij de laatste cake!
Eind goed, Knal goed!
[-]
  •
Vandaag in de aanbieding voor 30 euro. Moet wel voor 100 besteld worden, zonder dump/actie artikelen
Pro-bunkerrat  Laugh
[-]
  •
Maak van die 100eu 50eu en ik zou er zo een paar km voor omrijden
Let's get the party started!  Thumbsup
[-]
  •
Het is net ff te gortig die 100 euro, anders......weet ik niet of ik me had kunnen beheersen.
[-]
  •
Ik denk ook dat die 100 er voor zorgt dat deze actie niet zo succesvol gaat zijn. Tis net teveel. Voor 50 (zoals BRL zegt), had het een stuk beter gelopen.

Denk ik..... Ik kan er ook helemaal naast zitten natuurlijk
Pro-bunkerrat  Laugh
[-]
  •
Ja bij 50 euro erbij was het een no-brainer geweest. Ik ken nog iemand die nog wat wil bestellen en die had ik ook wel kunnen overtuigen dan hahaha.
[-]
  •
Ben benieuwd hoe dit gelopen heeft. Horen we nooit meer iets van, denk ik
Pro-bunkerrat  Laugh
[-]
  •
Zullen vast wel wat mensen toegehapt hebben.
Ik hoor nog zoveel om me heen dat mensen nog moeten bestellen of dat net gedaan hebben. Ze zijn ook allemaal op zoek naar de 'beste aanbieding'. Sommige vragen ook aan mij wat ze het beste kunnen kopen. Standaard antwoord is "dat ze eigenlijk te laat zijn" voor de goede deals en dat ze nu overal de hoofdprijs betalen. Ondanks het "gratis" vuurwerk wat ze nu soms erbij krijgen.
[-]
  •
Ik heb de Red Maroon afgelopen O&N gehad. Leuke compund en de toeschouwers genoten er ook van.
Je moet er wel van houden, als er mensen zijn die het te saai of eenvoudig vinden, dan snap ik dat ook wel.

Bij mij komt hij er volgend jaar in ieder geval weer Smile.

Bekijk mijn filmpje op mijn kanaal. Like en abonneer voor de support, dit zou ik enorm waarderen voor de gedane moeite. 

Veel plezier.

[-]
  •

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen:
1 gast(en)

[1904] Red Maroon00