AFTELLEN NAAR 31 DECEMBER 18:00u!

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[3432] Fiesta Compound Box
Artikelnummer: 3432
Artikelnaam: Fiesta 
Aantal 
Schoten: 161 schots

Netto kruitgewicht: 2000 gram
Effectomschrijving: 
Spinner effect, white glitter color peony, Brocade crow, willow crackling tips, crackling final.

[Afbeelding: attachment.php?attachmentid=40791&d=1542558421]
I love the smell of fireworks in the morning!
[-]
  •
Voeg bedankje toe Antwoord
Alleen al voor die eerste cake is deze de moeite waard. Spinners naar effect vind ik gaaf. 

Wel heel opvallend dat VWT en Cafferata met een 2kg box komen voor 40 euro, en allemaal randvoorwaarden stellen voordat je deze kan kopen
Pro-bunkerrat  Laugh
[-]
  •
Klopt die randvoorwaarden zijn echt waardeloos. Maar begint beetje een prijzen oorlog tte worde  haha
[-]
  •
Uh, randvoorwaarden? Leg eens uit aan BRL?
Let's get the party started!  Thumbsup
[-]
  •
Bij VWT: Beperkt beschikbaar en telt niet mee voor minimaal bestelbedrag van 40 euro

Bij Cafferata de WTF! box: Elke dag beperkt beschikbaar, pas vanaf 1 december, alleen tussen 19:00 - 22:00
Pro-bunkerrat  Laugh
[-] De volgende 1 gebruiker zegt bedankt Noppes voor dit bericht:
  • brl-scv
Waar komt deze aanbieding eigenlijk vandaan, want op de site van Vuurwerktotaal staat hij nergens?
Is zeker een aanbieding van een winkel.
[-]
  •
Volgens mij zijn er een paar winkels die 'm aan bieden. In ieder geval hier:

https://maarssen.vuurwerkbol.com/artikel/fiesta
Pro-bunkerrat  Laugh
[-]
  •
Vandaar ook al die randvoorwaarden Biggrin
Ik zag net namelijk ook de inkoopprijzen voorbij komen, je kan ze beter bij deze winkel bestellen dan bij Vuurwerktotaal zelf Wink
[-]
  •
Worden zo een beetje de"bieraanbiedingen" die in de supermarket ook onder inkoopprijs weg gaan, maar waarvan ze hopen dat je dan de overige wekelijkse boodschappen ook koopt.
Pro-bunkerrat  Laugh
[-]
  •
De box op zich is best leuk stookvoer maar die randvoorwaarden overal zorgen ervoor dat ik hem juist niet haal.
Is ook niet echt een freak aanbieding vind ik maar meer op de gewone consument die zo gedwongen wordt toch nog wat extra's erbij te kopen
[-]
  •
Ja wat verwacht je anders? Tuurlijk is het een marketing dingetje. Alleen om klanten te trekken. Anders kunnen ze het net zo goed weggeven Tongue
Let's get the party started!  Thumbsup
[-]
  •
Toch is het een goede aanbieding. Iemand die niet zoveel koopt kan dan, inclusief de randvoorwaarden, een leuke hoeveelheid vuurwerk afsteken. Ik ken zat mensen die wel wat besteden aan vuurwerk maar toch echt niet meer dan 150 tot 200 euro. Voor dit soort mensen is deze aanbieding toch niet verkeerd. Ze bestellen meestal toch pas in December hun vuurwerk en hebben nog nooit gehoord van freakacties cq. prijzen.
[-]
  •
Opzich wel een nette aanbieding. En als je maar €100 te besteden hebt, heb je veel voor weinig.
Voor al je vuurwerkinfo!

https://www.avpvuurwerk.nl 

Het loopt altijd af met een sisser... Whistling 
[-]
  •

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen:
1 gast(en)

[3432] Fiesta Compound Box00