AFTELLEN NAAR 31 DECEMBER 2019, 18:00u!

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[561] Transbomber
Blijft een hele toffe box! Dit jaar had ik er drie en ben erg tevreden! Jammer dat het nog geen compound is alleen.
[-]
  •
Voeg bedankje toe Antwoord
(01-01-2019, 16:23)Marc_87 schreef: Blijft een hele toffe box! Dit jaar had ik er drie en ben erg tevreden! Jammer dat het nog geen compound is alleen.

die XXL versie is wel een compound, een quad compound zelfs. stond even verbaasd te kijken toen ik m openmaakte
Pyromaniac! Cool
[-]
  •
(01-01-2019, 16:23)Marc_87 schreef: Blijft een hele toffe box! Dit jaar had ik er drie en ben erg tevreden! Jammer dat het nog geen compound is alleen.

Bij mij waren de cakes zodanig geplaatst in de box, dat de lonten die aan de buitenkant van de cakes geplakt zaten, tegen elkaar stonden. Hierdoor loopt de box gewoon door naar de volgende cake. Ik had ook maar twee lonten, hoofdlont en reservelont. De andere lonten vormden, slingerend een vierkant en zaten vastgeplakt op de cakes. Hierdoor had je een aardig oppervlakte van lonten tegen mekaar aan.
Ik heb alleen het dunne papier wat over de lonten zat verwijderd voor de zekerheid.
[-]
  •

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen:
1 gast(en)

[561] Transbomber00