Aldi Nederland
Iedereen heeft wel een vestiging dicht in de buurt zitten.
Aldi verkoopt meestal de laatste 2 weken van het jaar categorie 1 vuurwerk.
Enorme drukte
Meestal is het vuurwerk binnen een paar uur compleet uitverkocht.
Dit heeft voornamelijk te maken met het goedkope CAT 1 wat trouwens door Lesli word aangeboden
Dé pakkers bij de Aldi zijn toch wel de pakken Knetterlint en knetterballetjes , veel voor weinig
Is er bij jou vestiging al meer bekend mbt. het verkopen van categorie 1 vuurwerk? Laat het hier weten
02-11-2017 / 01:05 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-11-2017 / 01:07 door Sander015.
Bewerk reden: Niks
)
(30-08-2017 / 15:36)Mies schreef: Aldi Nederland
Iedereen heeft wel een vestiging dicht in de buurt zitten.
Aldi verkoopt meestal de laatste 2 weken van het jaar categorie 1 vuurwerk.
Enorme drukte
Meestal is het vuurwerk binnen een paar uur compleet uitverkocht.
Dit heeft voornamelijk te maken met het goedkope CAT 1 wat trouwens door Lesli word aangeboden
Dé pakkers bij de Aldi zijn toch wel de pakken Knetterlint en knetterballetjes , veel voor weinig
Is er bij jou vestiging al meer bekend mbt. het verkopen van categorie 1 vuurwerk? Laat het hier weten
Jo mies. Ik woon zelf in Delft keek net en zie dat jij dr mies van ptd ben jij woont paar straten bij mij vandaan en heb het hoofdkantoor van aldi een mailtje gestuurd een kreeg al snel antwoord. Dit stond in de mail: Beste klant,
Wij hebben momenteel nog geen vaste datum waarop wij ons vuurwerk weer gaan aanbieden. Vorig jaar hebben wij dit de laatste twee weken van het jaar aangeboden (dus vanaf week 50). U kunt er vanuit gaan dat wij het dit jaar weer omstreeks eenzelfde periode in de verkoop gaan brengen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en zien u graag terug in één van onze filialen.
Met vriendelijke groet, Afdeling Inkoop
leuke prijs en kwaliteit verhouding sinds de invoering al fan van het spul.
de grondbloemen knetterballen en knetterlinten neem ik gretig af.
mijn kinderen worden er groot mee kan ik zeggen.