AFTELLEN NAAR 31 DECEMBER 18:00u!

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AVP VANAF NU HET GEHELE JAAR OPEN!
Ben ik gedeeltelijk met je eens. In de de tijd dat AVP ontstond, was er nog geen socialmedia zoals het nu bestaat. Even een nieuw product bekijken doen we tegenwoordig via de telefoon op de diverse kanalen en de forums staan daarin onderaan. Maar voor de liefhebber/freaks zijn we er. En die weten AVP wel te vinden Wink
Voor al je vuurwerkinfo!

https://www.avpvuurwerk.nl 

Het loopt altijd af met een sisser... Whistling 
[-] De volgende 1 gebruiker zegt bedankt Mjd voor dit bericht:
  • Arjan
Voeg bedankje toe Antwoord
Waar hebben jullie het over.... Tongue

[Afbeelding: Screenshot-20181202-091637.png]
Pro-bunkerrat  Laugh
[-]
  •
Best druk dan Laugh
Voor al je vuurwerkinfo!

https://www.avpvuurwerk.nl 

Het loopt altijd af met een sisser... Whistling 
[-]
  •
Filmpjes van producten kan je inderdaad op meerdere media bekijken maar ik kom toch altijd op het forum terecht om te lezen wat de ervaringen zijn van andere liefhebbers. De meningen op het forum wegen toch wel redelijk mee in de beslissing om iets aan te schaffen of niet. Ik bestel ook het liefste niet teveel nieuwe producten, maar liever producten die al wat langer op de markt zijn.
Is geen garantie tot succes, want langlopende producten veranderen ook in de loop van de jaren of blijken niet elk jaar van dezelfde kwaliteit te zijn. Daarom vind ik het kopen van restanten in de freakacties van winkels altijd wel aantrekkelijk. Vaak weet je al wat meer van het product en de prijs is vaak ook goed te noemen.

De product filmpjes geven ook vaak niet alles goed weer. Sample filmpjes uit China (met de krekels Biggrin), twee producten tegelijk afsteken of filmpjes die zwaar bewerkt zijn qua kleuren en geluid enz. Het liefste kijk ik straatfilmpjes en lees ik de meningen van mede vuurwerkfreaks.
[-]
  •
In de maand der maanden zie ik het ledental nou niet echt toenemen, had gehoopt dat het wat meer zou aantrekken. Dat er wat meer gepost zou worden, ook door meerdere mensen. Zie toch wel vaak dezelfde namen voorbij komen in de topics.
Of ben ik te ongeduldig? Biggrin Kan ook natuurlijk.
[-]
  •

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen:
1 gast(en)

AVP VANAF NU HET GEHELE JAAR OPEN!00