AFTELLEN NAAR 31 DECEMBER 2019, 18:00u!

Peiling: AVP het hele jaar open laten goed idee?
Ja, goed idee! Vind het echt wat toevoegen..
44.44%
Nee, AVP is juist leuk in het "vuurwerkseizoen"
48.15%
Niet doen.. AVP redt het toch niet..
0%
Weet het echt niet..
3.70%
Geen mening...
3.70%
Totaal aantal stemmen:
27
100%
* U hebt op deze optie gestemd.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AVP heel het jaar open goed idee?
Best lastig iets hoor.persoonlijk zie ik het liever zoals het was,lekker uitkijken naar 1 september dat AVP weer open gaat.
Maar de tijd is anders tegenwoordig dus hier moet je meer op in spelen misschien.
Dus denk best een goed idee om avp een keer open te houden.
Later in het jaar bekijken of dit de goede keus is/was.
je moet het wel een kans geven.
[-]
  •
Voeg bedankje toe Antwoord
vind het ook een lastige vraag...
heel eerlijk had ik stiekem gehoopt dat het wat drukker zou worden rond de jaarwisseling.
door nu het hele jaar open te blijven is er misschien kans dat mensen langzaam maar zeker AVP weten te vinden...
[-] De volgende 1 gebruiker zegt bedankt Palm Tree voor dit bericht:
  • bruijntjeluc
Tijden zijn inderdaad anders... AVP deed het 'vroegah' altijd juist goed in het seizoen en volgens mij wordt het het seizoen genoemd, juist omdat AVP op 1 september open ging. AVP was een begrip en voor velen is AVP dat nog steeds alleen lijkt het een beetje vergane glorie te zijn. Die glorie kan zeker terug komen maar dat zal veel lastiger te bereiken zijn als AVP initieel niet eerst een geheel jaar open is. In mijn optiek is het punt nu dat juist vanwege de tijdelijke sluiting van AVP van een aantal jaar er veel leden weg zijn gegaan en het gaat een hele tijd kosten om weer zo'n forum te worden die het hiervoor was. Om weer zo'n gezellig forum te worden zal het een stuk lastiger gaan als AVP niet in het begin juist het gehele jaar open is om weer het merk AVP bekend te maken. Ik denk dat juist het gehele jaar open blijven, bezig zijn met vuurwerk, filmpjes, posten, acties van de winkels, etc. de gezelligheid en drukte rustig aan weer terug brengen maar dat zal niet zo snel gaan als AVP alleen vanaf september open is...
[-] De volgende 3 gebruikers zeggen bedankt Mav voor dit bericht:
  • bruijntjeluc, patrick ouwehand, Robin
ik ben hier dit jaar voor het eerst dus kan er weinig over zeggen.
dat het niet druk is heeft denk ik weinig te maken met wel of geen seizoen.
ik zit nu ruim een jaar op fpm en ook daar is het rustig.
[-]
  •

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  ALARM. Vragen over vuurwerk in 1Vandaag-enquete Politicus van het jaar Magic Whip 7 1,962 06-12-2017, 17:32
Laatste bericht: Palm Tree

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen:
1 gast(en)

AVP heel het jaar open goed idee?00