De tijd tot je legaal mag gaan knallen!! (31 december, 18:00u)

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aanbod folders Duitsland
Lidl wacht ik op , of ze ook omlabeling gaan doen of gewoon het oude vertrouwde Laugh
Reply }

Toch altijd lekkere prijzen bij aldi en lidl. Maar heb daar bij andere winkels ook wel eens andere prijzen gezien.
Reply }
Aldi en de Lidl zijn geweldig in Duitsland tijdens de jaarwisseling. Ik ben sinds twee jaar ook helemaal om vanwege de prijzen en het gemak van de verkoop. Bovendien is goedkoper alcohol en Duits bier inslaan ook een bonus Tongue

Endurance · Fidelity · Intelligence
Reply }
(06-12-2016, 11:19)Coen Wrote: Aldi en de Lidl zijn geweldig in Duitsland tijdens de jaarwisseling. Ik ben sinds twee jaar ook helemaal om vanwege de prijzen en het gemak van de verkoop. Bovendien is goedkoper alcohol en Duits bier inslaan ook een bonus Tongue

Duits bier is helemaal niet te zuipen joh Tongue Tongue 
Maar inderdaad is altijd ff leuk om voor 80 - 100 euro aan duits vuurwerk erbij te hebben.
No pyro, no party! Cool  
Reply }
er is een video van de Norma folder opgedoken: https://www.youtube.com/watch?v=CxQeT-G24Qg&hl=de&gl=DE
Reply }
Dat word shoppen bij de norma Biggrin
Ik zeg maar zoo .das korter dan dierentuin
Reply }
(06-12-2016, 11:46)YouriAVP Wrote:
(06-12-2016, 11:19)Coen Wrote: Aldi en de Lidl zijn geweldig in Duitsland tijdens de jaarwisseling. Ik ben sinds twee jaar ook helemaal om vanwege de prijzen en het gemak van de verkoop. Bovendien is goedkoper alcohol en Duits bier inslaan ook een bonus Tongue

Maar inderdaad is altijd ff leuk om voor 80 - 100 euro aan duits vuurwerk erbij te hebben.

Dan heb je denk ik steeds het verkeerde biet in huis gehaald... Becks Gold, is een van de beste bieren wat er is is haha!
No pyro, No party!
Reply }
(12-12-2016, 23:51)feabal Wrote:
(06-12-2016, 11:46)YouriAVP Wrote:

Dan heb je denk ik steeds het verkeerde biet in huis gehaald... Becks Gold, is een van de beste bieren wat er is is haha!
Grolsch is besteWink
No pyro, no party! Cool  
Reply }
Grens land markt is ook online:

klik
No pyro, No party!
Reply }
Het lang verwachte filmpje van de Lidl is zojuist online gekomen!

No pyro, No party!
[-] The following 2 users say Thank You to feabal for this post:
  • Breeze, Mjd
Reply }

Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
Nieuw! Aanbod (online)folders Duitsland 2017/2018! Mjd 9 9,609 18-12-2017, 13:12
Last Post: pekelder
  Vuurwerk kopen in Duitsland? Mies 21 15,138 13-12-2016, 22:58
Last Post: Coen

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)