AFTELLEN NAAR 31 DECEMBER 2019, 18:00u!

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Afgekeurd in 2018!!
Hier vind je de producten die om wat voor reden helaas niet op de markt komen..
Voor al je vuurwerkinfo!

https://www.avpvuurwerk.nl 

Het loopt altijd af met een sisser... Whistling 
[-]
  •
Voeg bedankje toe Antwoord
Vuurwerktotaal:
Sick 6 Rockets (Niet geïmporteerd)

Zena:
Zena Stobe Salute (Niet geïmporteerd)
Sky High Whistle (Niet geïmporteerd)
Blitzies (Niet op tijd klaar)

Lesli:
Truth or Dare (Niet geïmporteerd)
Twist 'n Shoutje (Niet geïmporteerd)
Triple Layer Tiger (Niet geïmporteerd)

Evolution Fireworks:
Noi-z (Niet geïmporteerd)
Visions of Ecstacy (afgekeurd)

China Red :
24 carat of gold (afgekeurd )

naking fire (afgekeurd)

broekhoff
1862 - Sky Shielder (afgekeurd)
643 - Fire Starter (afgekeurd)

Voor al deze artikelen geldt dat deze niet aan de verwachtingen en/of door de importeur gestelde eisen voldeden en daarom voor dit seizoen zijn afbesteld in China. Deze artikelen komen dit seizoen dus niet meer naar Europa. 

EDIT  22-12
Ben gek op de nieuwe producten! Check mijn kanaal: http://www.youtube.com/TheGizmo75
[-] De volgende 10 gebruikers zeggen bedankt gizmo75 voor dit bericht:
  • brl-scv, bruijntjeluc, John berkhout, JohnDoe, Mjd, Noppes, patrick ouwehand, pekelder, roadrunner, Robin
Dank voor deze info Gizmo!!

Jammer, keek enorm uit naar de Noi-z.
Let's get the party started!  Thumbsup
[-]
  •
bedankt voor deze informatie
Pyro 4 life
[-]
  •
enorm balen van zowel de noi-z als de zena strobe salute, stonden wel op mijn lijstje, lekker spulleke
[-]
  •
(20-11-2018 / 12:26)Vuurwerkfreak040 schreef: enorm balen van zowel de noi-z als de zena strobe salute, stonden wel op mijn lijstje, lekker spulleke

Even nog het verhaal omtrent de Noi-Z vanuit Evolution zelf (Marchel)

Beste vuurwerkliefhebbers.

Wij hebben bij ons bezoek destijds aangegeven de sterren korter te trommelen cq kleiner te persen om zo de downfall te verkleinen.
Dit hebben we ook nog een keer aangegeven na het zoen van de samples welke geschoten zijn op onze demo's.
Helaas is dit door communicatie in China naar de fabriek gebrekkig geweest en heeft men niet voldoende tijd gehad dit te herstellen.

Wij hebben er daarom zelf voor gekozen deze niet binnen te halen.

Wel hebben we al een nieuwe veel hogere order ingezet voor 2019 en deze worden na chinees nieuwjaar geproduceerd en verwachten we dan zo midden in het jaar binnen.

gr
Marchel
I love the smell of fireworks in the morning!
[-] De volgende 1 gebruiker zegt bedankt Fausto voor dit bericht:
  • The Passion
Helaas het volgende artikel dat niet komt:

We hebben zojuist een mail van Lesli/ZENA ontvangen met de mededeling dat de ZENA Sky High Whistle niet op tijd klaar was voor verscheping en daarom niet zal komen...

Sad
Ben gek op de nieuwe producten! Check mijn kanaal: http://www.youtube.com/TheGizmo75
[-]
  •
Ik had nog even goede hoop maar zojuist helaas bevestigd gekregen dat ook de Blitzies van ZENA/Lesli niet gaan komen dit jaar... Sad
[-]
  •
Potver dat is balen, ik heb vd een bestelling bij een Zena dealer geplaatst en kon ze al niet meer vinden. Ik dacht uitverkocht, maar komen dus gewoon niet Sad
[-]
  •
zullen veel mensen balen dan, las net ergens dat de blitzies landelijk zijn uitverkocht
[-]
  •
Ik geloof dat ze eerst als uitverkocht zijn gemeld en daarna als niet leverbaar
Pro-bunkerrat  Laugh
[-]
  •
(28-11-2018 / 00:06)Noppes schreef: Ik geloof dat ze eerst als uitverkocht zijn gemeld en daarna als niet leverbaar

Waardeloos inderdaad. Geef gewoon gelijk toe dat ze niet komen ipv eerst te zeggen dat ze uitverkocht zijn
I love the smell of fireworks in the morning!
[-]
  •
(28-11-2018 / 11:59)Fausto schreef:
(28-11-2018 / 00:06)Noppes schreef: Ik geloof dat ze eerst als uitverkocht zijn gemeld en daarna als niet leverbaar

Waardeloos inderdaad. Geef gewoon gelijk toe dat ze niet komen ipv eerst te zeggen dat ze uitverkocht zijn

Tja, ze zijn net te laat begreep ik. Dus misschien wilden ze het nog even aankijken voor de mensen die al besteld hadden, maar geen nieuwe bestellingen aannemen
Pro-bunkerrat  Laugh
[-]
  •
Ik denk dat het melden van het artikelen als uitverkocht een snelle/makkelijke manier is om geen orders meer te ontvangen.
Kan me voorstellen dat er behoorlijk wat orders zijn gedaan voor die single shotjes want echt duur waren ze niet. Dus eerst een orderstop, daarna denken over de volgende stappen!
[-]
  •
Vanavond hebben we helaas een mail van Evolution gehad:

Uit een steekproef is gebleken dat onderstaand item niet voldoet aan onze Evolution kwaliteitseisen en/of geldende CE. Wij zullen openstaande orders/reserveringen hierdoor niet uitleveren en zullen dit product tijdelijk of definitief uit de verkoop halen.

Artikel: Visions of Ecstacy
Art.nr: SSB-120-A
Batch: 2018
Jaar: 2018
[-]
  •

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen:
1 gast(en)

Afgekeurd in 2018!!00