AFTELLEN NAAR 31 DECEMBER 2019, 18:00u!

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Beste Knalcake.
ik was groot fan van ....???? ik weet de naam niet meer maar was een 100 shots, met aftershocks. De grotere versie van de thunderstruck.
[-]
  •
Voeg bedankje toe Antwoord
(07-09-2017, 02:56)haplo schreef: ik was groot fan van ....???? ik weet de naam niet meer maar was een 100 shots, met aftershocks. De grotere versie van de thunderstruck.

Aftershock Thunder van Hardix  Cool

De broertjes Thunderstruck en Dutch Thunder waren ook altijd om van te smullen. 
De Salute Cake 1 was toch wel de hardste legale knalcake die ik gehad heb. Gevolgd door de Salute cake 2, die ook erg lekker dreunde!

Jammer dat het tegenwoordig niet veel soeps meer is, maar ik snap de importeurs wel..
[-]
  •
https://youtu.be/Y7oKAfzSTTc

Final Fate van Wolff is ook best een leuke bak
Beetje aan de dure kant  hier in de store 65,-
[-]
  •
De Junior Jack 2014 versie, knalde niet slecht:

Gigantisch veel vuurwerkfilms op mijn kanaal: https://www.youtube.com/user/Originallover/videos   Thumbsup
[-]
  •
De laatste jaren is de kwaliteit van de Nederlandse knalcakes flink naar beneden gegaan. Waar we voorheen nog vol konden genieten van de Silver Salute (Wolff Vuurwerk), Aftershock Thunder en Dutch Thunder (Hardix Vuurwerk), Hoogmoed (Witte Tenten), Ti- Rep (Zena Vuurwerk Nederland), Secret Salute (Rubro Vuurwerk) en natuurlijk de Salute Cake 2 (Vulcan Fireworks) is dat tegenwoordig allemaal van veel mindere kwaliteit. 

Enige knalcakes met productiejaar 2017 die mij is meegevallen was de Finale Fate van Wolff Vuurwerk en de Heavy Legend 16 van Rubro Vuurwerk.
[-]
  •
dit jaar de dumbums testen van de NL markt. weliswaar geen 30 of 50mm, maar een kleine 20mm. toch erg benieuwd!
[-]
  •

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen:
1 gast(en)

Beste Knalcake.31