De tijd tot je legaal mag gaan knallen!! (31 december, 18:00u)

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Compound vuurwerk
Was dat voor het vervoeren van meer dan 25 kg of wat er in huis stond/staat vwkfreak1989?
Reply }

(26-12-2017, 00:42)Pyrokegel Wrote: Was dat voor het vervoeren van meer dan 25 kg of wat er in huis stond/staat vwkfreak1989?

wat in huis stond (35kg consu) boete 250,-
Pyromaniac! Cool
[-] The following 1 user says Thank You to vwkfreak1989 for this post:
  • Pyrokegel
Reply }
250 euro voor 10kilo teveel, gaat nergens over dit.
Ze zijn echt gek geworden in NL.....De straffen en boetes voor vuurwerk zijn echt buiten proporties.
[-] The following 1 user says Thank You to Pyrokegel for this post:
  • vwkfreak1989
Reply }
Zou toch wat zijn als ze straks buiten de winkel gingen controleren of mensen zich wel aan deze regel gaan houden. Slaat werkelijk helemaal nergens op, die 25kg wet. Die moet er gewoon uit.
Oude Pekela '18
[-] The following 1 user says Thank You to pekelder for this post:
  • vwkfreak1989
Reply }
was eigenlijk de topper van de avond wel. had niet verwacht dat een 20mm compound toch nog zo goed kon zijn

Pyromaniac! Cool
[-] The following 1 user says Thank You to vwkfreak1989 for this post:
  • bruijntjeluc
Reply }
[quote pid='12004' dateline='1510171185']

De 25kg regeling geldt ook voor wat je maximaal in huis mag hebben staan (niet per persoon, maar per huishouden!)
je moet het wel ophalen met 3 personen, maar zo'n cake komt toch echt in 1 huis te staan lijkt mij.. en waarschijnlijk wel meer dan 1 compound cake...
deze hele wet is met compound vuurwerk dus wel enorm achterhaald.

heb zelf afgelopen zomer nog een inval gehad na een anonieme tip, had 35kg legaal Nederlands CAT 2 staan, 10kg teveel dus. alles in beslag genomen door die 10kg teveel. (scheelde maar 1 cake waar hebben we het eigenlijk over, maargoed). de politie vergeleek het ook meteen met Enschede  Pinch zucht.
ben zeer benieuwd hoe en of deze 25kg wet aangepast zal worden. want anders zouden heel veel mensen nog wel eens gezeik ermee kunnen krijgen.
[/quote]

Sad

ik weet hoe het voelt als die *** politie je vuurwerk af pakt met allemaal leugens erbij.

die agenten hebben echt medicatie nodig geloof ik!!

die zijn echt compleet GESTOORD!
Reply }
De nieuwe compound boxen van Klasek zijn toegevoegd aan de startpost!
Ik zeg maar zoo .das korter dan dierentuin
Reply }
heb ze alweer gezien, Rubro, 26,5kg .... waar blijft die wetswijziging.... ?
Pyromaniac! Cool
Reply }

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)