AFTELLEN NAAR 31 DECEMBER 2019, 18:00u!

Topic is gesloten
Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eerste knallen al gehoord ?
Hoor hier af en toe een knal, maar het is nog vrij rustig in vergelijking met andere jaren. Stiekem wel een beetje jammer...
[-]
  •
Voeg bedankje toe

Hier is het net als andere jaren heel gek. Vanaf augustus tot december dagelijks knallen en in de weekeinden meestal veel potten.
En dan is het december en houd alles op en is er doodse stilte. Unsure
[-]
  •
Voeg bedankje toe
(13-12-2016 / 04:14)ugly joe schreef: Hier is het net als andere jaren heel gek. Vanaf augustus tot december dagelijks knallen en in de weekeinden meestal veel potten.

Dan zou het vuurwerk er wel door zijn Laugh
[-] De volgende 1 gebruiker zegt bedankt pekelder voor dit bericht:
  • ugly joe
Voeg bedankje toe
(13-12-2016 / 04:14)ugly joe schreef: Hier is het net als andere jaren heel gek. Vanaf augustus tot december dagelijks knallen en in de weekeinden meestal veel potten.

Denk dat ze o&n ergens anders vieren dan haha
No pyro, no party! Cool  
[-] De volgende 1 gebruiker zegt bedankt YouriAVP voor dit bericht:
  • ugly joe
Voeg bedankje toe
Net onderweg naar huis, aantal km verderop een tail en knal schat op een 3a4" wit naar groen
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Hier net een paar flinke dreunen gehoord.
No pyro, No party!
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Bij mij in de wijk lekker rustig maar in de wijken verderop af en toe wat geknal en wat cat.1 vuurwerk. Geeft wel een lekker sfeertje dat cat.1 vuurwerk.
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Pff lijkt inmiddels oud en nieuw hier... Jezus wat een dreunen net... Zal mij niks verbazen als dat een aantal flinke salutes waren.
No pyro, No party!
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Gisteren staken ze hier diverse fluitcakes, paar pijlen (denk ik) en nog wat fakkels af (vanaf n afstand zag je de hele lucht echt ROOD kleuren). Dit vanwege de laatste training bij Jodan Boys. Helaas vanavond verloren tegen Vitesse.
Eigenaar van RFGFireworks.nl / Vroeger bekend onder de naam "Herdervriend" en/of "Firewebs" / Dol op siervuurwerk en fotografie!
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Het gaat hier toch wel aardig los op dit moment Biggrin
Voor al je vuurwerkinfo!

https://www.avpvuurwerk.nl 

Het loopt altijd af met een sisser... Whistling 
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Hier op het dorp is het opvallend rustig. Voorgaande jaren gingen ze hier altijd aardig los met te vroeg knallen maar ik hoor af en toe wat. Soms dagen niks.
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Hier lijkt het er ondertussen op alsof ze op elkaar wachten....
Soms hoor je dagen niks, en soms als er 1 knal of potje is geweest dan blijven ze gaan.
[-]
  •
Voeg bedankje toe
het is al jaren stil hier, de jongeren die hier in dit dorp ontrust gaven zijn ook al een paar jaartjes ouder.

af en toe hoor je een knal maar vergeleken met een paar jaar geleden is het ook dit jaar weer te stil! Sad
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Zeker in de avonduren en als ik terugfiets van werk hoor ik toch wel een knalletje hier en daar.

Endurance · Fidelity · Intelligence
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Ik was vorig weekend in Berlijn, donders wat een geknal! Het ging de hele avond door! Vanuit het hotel zie je soms hele shows voorbij komen!
[-]
  •
Voeg bedankje toe

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Wie wens jij als eerste gelukkig nieuwjaar? Mjd 14 2,170 02-01-2017 / 20:25
Laatste bericht: RFGFireworks

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen:
1 gast(en)

Eerste knallen al gehoord ?51