AFTELLEN NAAR 31 DECEMBER 2019, 18:00u!

Topic is gesloten
Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eerste knallen al gehoord ?
Er gaat hier aardig wat de lucht in momenteel Laugh
Voor al je vuurwerkinfo!

https://www.avpvuurwerk.nl 

Het loopt altijd af met een sisser... Whistling 
[-]
  •
Voeg bedankje toe

Ging hier ook een cake de lucht in, ik hoorde hem wel maar zag hem niet
Gigantisch veel vuurwerkfilms op mijn kanaal: https://www.youtube.com/user/Originallover/videos   Thumbsup
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Hoorde hier eind van de middag ook een cake de lucht in gaan. Voor de rest af en toe een knal maar veel is het niet tot nu toe.
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Hier valt het ook reuze mee, maar toen ik net door het dorp reed waren ze shells aan het afsteken. Niet echt handig wat mij betreft maar wel mooi om te zien.
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Vanavond naar Dordrecht geweest (Oma/OOm x Kerstdiner Tongue)) Knalde ze duidelijk toch ook al. Onderweg diverse cakes gezien (Gingen via Bergambacht).

Hier in Gouda ook al wat knallen gehoord vandaag.
Eigenaar van RFGFireworks.nl / Vroeger bekend onder de naam "Herdervriend" en/of "Firewebs" / Dol op siervuurwerk en fotografie!
[-]
  •
Voeg bedankje toe
dit jaar bizar rustig, gister voor het eerst dat ik dacht JA zo hoort het.
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Toen ik nog bij mijn ouders in het dorp woonde hoorde ik vanaf november al iedere dag knallen. Nu woon ik al 4 jaar in de stad en al 4 jaar hoor ik bijna geen knallen voor o&n Sad
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Morgen begint het feest weer ,  mensen die het een en ander even uittesten  Thumbsup
Een werkdag van 10 tot 02:00 dat is vroegâh  Bier!
[-]
  •
Voeg bedankje toe
(28-12-2016 / 14:10)UtregJong schreef: Morgen begint het feest weer ,  mensen die het een en ander even uittesten  Thumbsup

En dat is dus eigenlijk helemaal waardeloos! Dit in verband met de tegenstanders...!
[-]
  •
Voeg bedankje toe
(28-12-2016 / 14:47)Marc_87 schreef:
(28-12-2016 / 14:10)UtregJong schreef: Morgen begint het feest weer ,  mensen die het een en ander even uittesten  Thumbsup

En dat is dus eigenlijk helemaal waardeloos! Dit in verband met de tegenstanders...!
Daar heb je een punt,  maar hoe dan ook ze klagen toch wel 9/10 al doe je het binnen de aangegeven afsteek tijden. Ik geniet er gewoon van  Shifty
Een werkdag van 10 tot 02:00 dat is vroegâh  Bier!
[-]
  •
Voeg bedankje toe
JA, de knallen gaan nu gewoon door hier in centrum Zaandam!  Laugh Thumbsup
Voor al je vuurwerkinfo!
https://www.avpvuurwerk.nl 
[-]
  •
Voeg bedankje toe
(30-12-2016 / 17:40)Arjan schreef: JA, de knallen gaan nu gewoon door hier in centrum Zaandam!  Laugh Thumbsup

Sorry, wist niet dat het geluid zo ver draagt..
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Hier knalt het ook af en toe. Soms een dodelijke stilte en soms knalt het er om weg. We komen steeds dichterbij morgen!
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Redelijk rustig omgeving zwijndrecht???
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Hier zijn ze ook goed aan het knallen al
[-]
  •
Voeg bedankje toe

Lijst met mogelijk verwante topics