AFTELLEN NAAR 31 DECEMBER 2019, 18:00u!

Topic is gesloten
Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoe heb jij de afgelopen jaarwisseling ervaren?
Star 
Zoals de titiel al zegt, hoe heb jij de afgelopen jaarwisseling ervaren?

Ging alles volgens plan of compleet niet. En was je tevreden met je bestelde vuurwerk?

Deel het hier met je medefreaks...
Voor al je vuurwerkinfo!

https://www.avpvuurwerk.nl 

Het loopt altijd af met een sisser... Whistling 
[-] De volgende 1 gebruiker zegt bedankt Mjd voor dit bericht:
  • Chey
Voeg bedankje toe

Heel plan uitgestippeld hoe we het allemaal zouden gaan doen, maar om 00:00uur was het gewoon chaos en stookten we gewoon wat vooraan stond. Was erg balen van de mist. 6'' waren niet meer te zien na 00:00uur. verder wel een top avond/nacht gehad samen met fam en vrienden Happy .
Pyromaniac! Cool
[-] De volgende 1 gebruiker zegt bedankt vwkfreak1989 voor dit bericht:
  • Mjd
Voeg bedankje toe
Hier ging het wel allemaal redelijk volgens plan. Goede vrienden en fam. Verder gezellig de vuurton aan en na 12en de brandstapel aan. Geen ongelukken of bijna ongelukken, iedereen gebruikte netjes de vuurwerkbrillen die voor iedereen aanwezig waren. Thumbsup
Voor al je vuurwerkinfo!

Het loopt altijd af met een sisser... Whistling 
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Ik was tevreden met hoe het allemaal is verlopen. Het vuurwerk deed wat het moest doen en de sfeer was goed. Natuurlijk is het altijd jammer als het niet wat kouder is, maar je kunt ook niet alles hebben.

Endurance · Fidelity · Intelligence
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Hier ging ook alles aardig volgens plan. Mijn transbomber ging in 1x de lucht in en de Double Fury spatte uit elkaar in de straat. Verder geen ongelukken oid. Het was weer mooi!
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Hier ging het lekker , het showtje liep goed , waren wel wat dingen die uit elkaar gingen maar voor de rest liep alles goed , gezellige middag /avond met de buurtjes gehad .
Voor al je vuurwerkinfo!

[-]
  •
Voeg bedankje toe
Ging verleden jaar goed, zover ik mij kan herinneren. Gratis cakabox gewonnen (Zena Big Five of zo) waar ik van genoten heb, net als de buurt. Passies (fotografie) weer vollop kunnen uitvoeren. HEEL veel demo's bezocht. Toch meer vuurwerk gehaald dan ik dacht. En verder kan ik me niet herinneren.
Eigenaar van RFGFireworks.nl / Vroeger bekend onder de naam "Herdervriend" en/of "Firewebs" / Dol op siervuurwerk en fotografie!
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Ik zat eerst diep in de put en voelde me ontzettend naar, had zelf niks kunnen halen, nieteens genoeg saldo om naar Zeeland te gaan haha.

Maaarrr! Een goeie maat heeft me opgehaald, en toen hebben we bij seyenthe en z'n familie thuis samen met feabal en z'n vriendin oud en nieuw gevierd, en ontzettend van hun vuurwerk genoten.

Kon het niet laten om er een tripzegeltje onder de tong bij te leggen die avond, en pfff... Blush Wat is vuurwerk toch ontzettend mooi!
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Wij hadden een lekker rustig O&N.. thuis met de vrouw en kids.
Laat op de avond kwam mijn vader nog even een bakkie doen en bleef even hangen om te kijken hoe ik, in zijn ogen, me geld de lucht in schoot.

We hebben erg genoten van wat we hadden, ook van het Duitse spul wat we voor het eerst hadden waarbij ik wel wat teleurstellende dingen er tussen had zitten, maar so be it.. Vuurwerk is vuurwerk.
[-]
  •
Voeg bedankje toe

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Wat is jouw ideale jaarwisseling? Coen 4 887 30-09-2017 / 10:26
Laatste bericht: RFGFireworks

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen:
1 gast(en)

Hoe heb jij de afgelopen jaarwisseling ervaren?51