AFTELLEN NAAR 31 DECEMBER 2019, 18:00u!

Topic is gesloten
Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoe laat haal jij je vuurwerk op?
Star 
 Door de vele freak winkels zijn er ook veel tijden waarop je je vuurwerk kunt afhalen. Welke tijd heen jou voorkeur en waarvoor? Doe je het overdag waar de freaktijden niet gelden en je zo bij de 'normale' consument staat of ga je bewust voor de tijden die voor ons bedoeld zijn?

Dit topic is dus niet bedoeld op welke dag je je vuurwerk op haalt, hier is al een topic voor. Het gaat er puur om op welk moment jij het haalt voor de sfeer.
Voor al je vuurwerkinfo!

https://www.avpvuurwerk.nl 

Het loopt altijd af met een sisser... Whistling 
[-]
  •
Voeg bedankje toe

Ik ga meestal standaard naar een nacht opening, en vanuit de nachtopening rij ik Duitsland in.
No pyro, No party!
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Normaal gesproken 00:00 in Steenbergen, gaat hem nu helaas niet worden aangezien ik de volgende dag gewoon moet werken Dry Dus wss de 29e in de avond een ritje wagen en anders de 30e.
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Om 00:00 bij outlet Groningen en ochtends tussen 9 en 12 bij de lokale dealers langs en dan middags nog ff Duitsland in, maar dat kan de 30ste ook worden.
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Lekker om 00:00 uur de eerste bestelling. Heeft wel wat! Al helemaal als er een Pyro FM uitzending zou zijn!
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Uiteraard een nachtje doorhalen en dan rond 7;00 in Emmerich staan. Doen we al 3-4 jaar!
30.000 subscribers
[-]
  •
Voeg bedankje toe
(25-11-2016 / 11:20)PyroteamDelft schreef: Uiteraard een nachtje doorhalen en dan rond 7;00 in Emmerich staan. Doen we al 3-4 jaar!

Voor een kopje koffie altijd welkom. Woon er dichtbij. Biggrin
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Ik hoop een nachtopening te pakken! Altijd gezellig en daar ontmoet je toch wel de echte echte freaks.

Vervolgens thuiskomen alles uitladen en even goed slapen. 29e verloopt meestal rustig verder, gewoon bij de plaatselijke shops langs voor kleine bestellingen.
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Zo goed als elk jaar haal ik mijn vuurwerk meestal tussen half 11 en half 1 op. Als in, tegenwoordig heb ik een rijbewijs en tussen deze tijden kan/mag ik de auto van mijn ouders gebruiken. Met de combinatie dat ik ook vaak toch nog even wil uitslapen. Zijn deze tijden het beste. Vaak ben ik al na een uur rondrijden klaar.
[-]
  •
Voeg bedankje toe
7:00 In duitsland staan , zo begin je de verkoopdagen het best  Thumbsup
[-]
  •
Voeg bedankje toe
(29-11-2016 / 19:01)Mies schreef: 7:00 In duitsland staan , zo begin je de verkoopdagen het best  Thumbsup

Eens, ik sta om 7 uur in Emmerich Thumbsup
Voor al je vuurwerkinfo!

Het loopt altijd af met een sisser... Whistling 
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Mijn eerste bestelling is net deur uit en die haal ik op op30-12 om 08:00 uur. verdere bestellingen moet ik nog doen  Biggrin
Voor al je vuurwerkinfo!

[-]
  •
Voeg bedankje toe
met mn opa naar duitsland om 9uur
No pyro, no party! Cool  
[-]
  •
Voeg bedankje toe
nachtje doorhalen en dan vroeg in de ochtend richting duitsland! dit jaar veel bouwmarkten / supermarkten langs!

en dan daarna door om in nederland de bestellingen op te halenSmile
[-]
  •
Voeg bedankje toe

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen:
1 gast(en)

Hoe laat haal jij je vuurwerk op?51