AFTELLEN NAAR 31 DECEMBER 2019, 18:00u!

Topic is gesloten
Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kruitstress op de 31e!!
Vorig jaar zat ik de 31e om 07:00 uur al in Duitsland. Dat ga ik dus nu even een dag vervroegen.

Voor de rest bakken wij sinds vorig jaar in de ochtend oliebollen en appelflappen. Ga in de middag even bij het carbid schieten kijken en zorg dat alles klaar is voor 18:00. Eigenlijk koop ik op de 31e geen vuurwerk, dus dat gebeurt de dagen er voor wel.
Even zorgen met elkaar dat er hapjes aanwezig zijn en drankjes, voor de rest gaat alles van zelf.
[-]
  •
Voeg bedankje toe

Kruit stress niet echt, slaap tot een uur of 11 en dan rond een uur of 12 naar een kameraad zijn huis en gewoon lekker gaan stoken met een man of 6 tot uur of 2 dan naar familie en dan los gaan om 18:00
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Sinds de nieuwe regelgeving niet echt kruit stress meer. 
Tegenwoordig lekker lang in bed blijven tot een uur of 11 en dan langzaam aan opfrissen en klaar maken.
Tegen half 18:00 begint het wel wat te kriebelen, maar dat is meer omdat ik dan zin heb om te beginnen.
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Eerst uitslapen en dan voorbereidingen treffen voor oudejaarsavond. Hapjes en drank klaarzetten is dat over het algemeen. Dan eventueel nog wat aan mijn projecten knutselen en overdag al wat afsteken. (cat.1 en soms ook wat zwaarder spul Biggrin ).
Vorig jaar hield men zich niet echt aan de afsteektijden op het dorp, ik hoop dat het dit jaar weer zo gaat. Kun je ongestraft ook wat rotjes afsteken.....

Om 6 uur gaan we echt los met knallen. Zo tegen 12en begint het wel te kriebelen en wordt ik een beetje onrustig. Stress wil ik het niet noemen.
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Het begint bij mij nou toch wel aardig te kriebelen, bijna is het zo ver! Thumbsup
Voor al je vuurwerkinfo!

https://www.avpvuurwerk.nl 

Het loopt altijd af met een sisser... Whistling 
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Kan niet wachten gewoon Laugh
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Haha nu is het wachten tot de 29e Biggrin
No pyro, no party! Cool  
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Paar daagjes en dan mogen we weer lontjes aansteken Biggrin
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Ik krijg aardig last van de kruitstres momenteel!
No pyro, No party!
[-]
  •
Voeg bedankje toe
wie niet Biggrin
Voor al je vuurwerkinfo!

https://www.avpvuurwerk.nl 

Het loopt altijd af met een sisser... Whistling 
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Ik wil het geen kruistress noemen, maar ik verveel me aardig op zo'n tussendag als vandaag!
Let's get the party started!  Thumbsup
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Echt stress heb ik niet, maar heb wel enorm veel zin in de 31ste! Biggrin

Endurance · Fidelity · Intelligence
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Ik voel de kriebeltjes ook weer! Wachten op de 29e nu.  Cool
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Moet eerlijk bekennen dat het elk jaar minder word, al zijn de kriebels wel aanwezig wanneer de klok 12 uur slaat.

Ik denk dat de komst van kinderen, ouder worden en de afsteektijden pas vanaf 18:00 uur hier invloed op hebben gehad in mijn geval.
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Dit jaar gewoon werken op 31 december , eerste keer werken op die datum maar goed ,  nu de tijden zijn ingekort vind ik het niet heel erg. Werk waarschijnlijk tot een uur of 4/5  dus is het daarna thuis nog maar eventjes wachten Shifty
Een werkdag van 10 tot 02:00 dat is vroegâh  Bier!
[-]
  •
Voeg bedankje toe

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen:
1 gast(en)

Kruitstress op de 31e!!51