AFTELLEN NAAR 31 DECEMBER 18:00u!

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mav's video topic
Ik steek al wat jaren vuurwerk af, elk jaar bekijk ik heel wat productvideo's van de leden en die zijn erg bruikbaar. Elk jaar film ik mijn eigen vuurwerk en dat van de buurt ook dus ik dacht, laat ik het ook maar even online zetten zodat jullie er misschien ook wat aan hebbenSmile.

Ik krijg jaarlijks de vraag om de buurt te helpen om wat vuurwerk uit te zoeken voor ze, zo ook in 2017-2018. Hieronder het resultaat.
Wat zien we hier: 4 seasons, immortal gold, Explosia 2000, 1.0 Final Colors en een 1.0 final Gold.

Een mooie rustige box van Evolution Fireworks, de Exclusive Selection 6 met een Yellow River van Pangu.

Het Fairytaill Assortiment van Evolution Fireworks.

Een Full Traction van Katan vuurwerk.

Een Garden Party 2 van Pangu Fireworks.

Een Immortal Special van Katan.

Een I've Got The Power van Pangu.

Een Tropical Night van Pangu.

Een Yellow River van Pangu.

Een Zanha replica van Katan.

Mijn advies, al het vuurwerk is mooiWink. Maar de Zanha replica heb ik nu meerdere jaren gehad en die blijft me echt goed verrassen. Dit jaar ga ik het overslaan maar de afgelopen 2 jaren was het toch wel 1 van de mooiere boxen.
[-] De volgende 4 gebruikers zeggen bedankt Mav voor dit bericht:
  • bruijntjeluc, Noppes, Pyrokegel, X-Treme
Voeg bedankje toe Antwoord
Zitten paar mooie filmpjes bij. En de boeketten van de Zahna Replica lijken echt mega.

Stond wel een behoorlijk windje zeker
Pro-bunkerrat  Laugh
[-]
  •
Die waren ook mega, alleen knalden ze ook wat lager dan de overige boxen waardoor het nogal mega leek. Wel erg spectaculair. Jazeker, goed te horenWink.
[-]
  •
De I've got the power en de Tropical Night zitten dit jaar ook in de collectie. Ik had wat twijfels over deze bakken, (immers 100 schoten en 500 gr NEM) maar na het zien van wat filmpjes en lezen van ervaringen van andere freaks, toch besteld. Deze cakes laten goed zien dat met wat minder gram per tube er toch nog een goed stuk vuurwerk te maken is. Ik vind vooral het tempo van deze cakes wel lekker en dan maakt het niet veel meer uit dat de effecten wat kleiner zijn.

De Zanha Replica van Katan kende ik nog niet maar ziet er ook goed uit. Ik vind de tempowisselingen vooral goed in deze cakebox en de effecten mogen er ook zijn. Ze lijken inderdaad erg groot in bovenstaand filmpje.
[-]
  •

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Pyrotoro vuurwerk video's Topic Pyrotoro 3 436 11-07-2018, 17:14
Laatste bericht: Pyrotoro
  Eindje-Pyro Vuurwerkfilmpjes Topic ! Eindje-Pyro 73 14,677 15-05-2018, 10:08
Laatste bericht: Eindje-Pyro
  Goose30 film topic Goose30 4 942 21-01-2018, 21:38
Laatste bericht: mayhem
  Pollius Firework Video Topic Pollius 0 615 02-09-2017, 06:29