AFTELLEN NAAR 31 DECEMBER 2019, 18:00u!

Topic is gesloten
Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Met welke cake wil jij om 00:00 de show stelen ?
 Wat wordt jouw opening om 00.00 uur? Wacht je even tot de buren klaar zijn, of zet je meteen je dikste cake buiten of begin je klein? Wij zijn benieuwd!
Voor al je vuurwerkinfo!

https://www.avpvuurwerk.nl 

Het loopt altijd af met een sisser... Whistling 
[-]
  •
Voeg bedankje toe

Wordt toch echt meteen de Final Order. Wat een gave bak zeg...
ImmSamuel op VWC. - Zonder respect geen vuurwerk.
[-]
  •
Voeg bedankje toe
(20-11-2016 / 01:05)Exczored schreef: Wordt toch echt meteen de Final Order. Wat een gave bak zeg...

Idd een gave bak. Wat ik je alleen wil mee geven uit eigen ervaring, als het om 00:00 goed los gaat valt een salute cake snel in het niets zeker een Nederlandse salute cake. 

Ik heb om 00:00 een show geplant staan.
No pyro, No party!
[-]
  •
Voeg bedankje toe
(20-11-2016 / 01:12)feabal schreef:
(20-11-2016 / 01:05)Exczored schreef: Wordt toch echt meteen de Final Order. Wat een gave bak zeg...

Idd een gave bak. Wat ik je alleen wil mee geven uit eigen ervaring, als het om 00:00 goed los gaat valt een salute cake snel in het niets zeker een Nederlandse salute cake. 

Bof ik even dat ik zowat de enige ben in m'n straat die gigantisch staat te stoken Biggrin
ImmSamuel op VWC. - Zonder respect geen vuurwerk.
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Ik ga eerst is even rustig om me heen kijken tot 00:30 en dan begin ik maar met een 100k
Voor al je vuurwerkinfo!

https://www.avpvuurwerk.nl 

Het loopt altijd af met een sisser... Whistling 
[-]
  •
Voeg bedankje toe
ik ga beginnen met wat irritante fonteinen en fakkels en daarna een mooie mod 30 mm waaier denk ik
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Een cruel traction Biggrin
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Meestal wachten wij ook 20 minutjes zodat de rest om on heen even uit kan razen..

Vervolgens eigenlijk altijd een flinke mat gecombineerd met 1 of 2 fluitcakes.
Let's get the party started!  Thumbsup
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Denk de dreamland box van rubroSmile
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Ik begin nooit met cakes net na middernacht. Meestal wacht ik ff en begin dan met een mat of rol en daarna meestal wat cakes (project).
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Ik begin meestal klein en ga steeds groter. Ook vind ik het leuk om te zien wat de buren hebben dus daar wacht ik soms op. Zo rond 00:30 pas de eerste cakeboxen denk ik. Cool
Gigantisch veel vuurwerkfilms op mijn kanaal: https://www.youtube.com/user/Originallover/videos   Thumbsup
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Ik heb alleen nog maar "show/projecten" gepland. En daar begin ik om 21:00 uur mee zodat ik mooi om 00:00 uur op de dijk kan staan en van de rest kan genieten.
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Ik wissel klein en groot door elkaar af. Om 00:00 zal ik eerst gaan kijken wat er in de buurt af wordt geschoten aangezien op die locatie altijd veel gestookt wordt in de buurt.
[-]
  •
Voeg bedankje toe

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Exclamation Show je kerstboom! Mjd 18 6,242 26-12-2016 / 14:46
Laatste bericht: pekelder
  Welke hapjes eten jullie rond de jaarwisseling? Vuurwerkgirl 16 5,566 03-12-2016 / 00:18
Laatste bericht: Rufes
  Welke champagne drinken jullie om 0.00 uur? Vuurwerkgirl 11 4,228 02-12-2016 / 22:28
Laatste bericht: X-Treme

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen:
1 gast(en)

Met welke cake wil jij om 00:00 de show stelen ?51