AFTELLEN NAAR 31 DECEMBER 18:00u!

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Must-have Cakes
En Happiness natuurlijk!

Groundcakes noemen we dat tegenwoordig toch ...
Pro-bunkerrat  Laugh
[-]
  •
Voeg bedankje toe Antwoord
Zoeizo happiness wel jammer vd uitwerking tegenwoordig...
En paar picolos die moeten er ook bij!
Paar van die fluit batterijtjes en standaart in me bestellingen de knalblokjes Smile
Voor al je vuurwerkinfo!

https://www.avpvuurwerk.nl 
[-]
  •
Zoals hier al eerder gezegd wordt inderdaad de Insane van Evolution. Heb ik er dit jaar voor 3x op rij.
Blijft een hele dikke cake en uniek!
I love the smell of fireworks in the morning!
[-]
  •
Heavy legend 16shots.. Zit er gewoon altijd bij.
En nu ik erover nadenk, de Hallucinator sinds zijn introductiejaar ook ieder jaar meegenomen.
Let's get the party started!  Thumbsup
[-]
  •
Toch wel leuk dat na één opmerking in een dood topic uit 2016 deze weer helemaal tot leven komt. Biggrin

Misschien geen echte must have cake maar ik wil hem toch een keer hebben, de Violet Waterfalls van Evolution. Als de uitwerking van het effect in het echt net zo is als in het productfilmpje dan is het een top cake.
Hij was enige tijd te bestellen op de freaksite van Orthen maar later was ie er alweer afgehaald. Ik ben hem tot nu toe nog niet tegengekomen bij andere winkels.
[-]
  •
voor sommige wel een bekende maar helaas niet meer te vinden de V-thunder van pyrostar wat een heerlijk ding was dat maar ach oude liefde nu een nieuwe liefde nee nog niet.
Voor al je vuurwerkinfo!

[-]
  •
Die is wel van een tijdje terug. Is ook niet veel beeldmateriaal van te vinden. Dat was toch een knalcake in waaiervorm?
[-]
  •
tot 2 jaar terug vaak gehad was een waaier cake met harde crossetes echt een mooie waaiecake die mooi en vloeiend liep niet te langzaam dat het vertraagde maar ook niet te snel dat de crossetes te veel overlopen.
Voor al je vuurwerkinfo!

[-]
  •
Crossetes vind ik een mooi effect, mits goed uitgevoerd. Zijn vaak cakes die los geschoten niet helemaal uit de verf komen. Of ze moeten meer als 30 shots hebben in rap tempo. Beter is om ze in een project of showtje te verwerken en dan liefst meerdere tegelijk. Zo creëer je een mooi rustmoment.
[-]
  •
Als start van een show vind ik crossettes ook altijd mooi uit komen
Pro-bunkerrat  Laugh
[-]
  •
Als we het over fluit/huil cakes hebben dan vind ik de Return of the Phoenix toch wel de topper tot nu toe (eigen ervaring).
Die moet je een keer kopen cq afsteken, liefst meerdere tegelijk. Bij 2 of meer begint het al leuk te worden.
[-]
  •

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Bijzondere fluit en hummer cakes Laurens 11 2,253 16-11-2018, 13:19
Laatste bericht: X-Treme

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen:
1 gast(en)

Must-have Cakes51