AFTELLEN NAAR 31 DECEMBER 2019, 18:00u!

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oude AVP herinneringen!
Zoals de titel al aangeeft, ik denk dat bijna iedereen die nu actief is op AVP vroeger ook al lid was. Bij de meeste heeft AVP warme herrineringen achtergelaten. Happy

Wat mij het meest is bijgebleven zijn de tripreports op de site.
Ieder lid kon hier een verslag schrijven van zijn/haar gemaakte trip.
Het meeste wat voorkwam was uiteraard de reis naar Baarle.
Eigenlijk via AVP ben ik achter de informatie gekomen om naar Baarle te reizen. Zo was de eerste keer ook stiekem en was ik slechts 14 jaar.  Laugh
Stiekem met een dagkaart naar Breda en dan de bus..

Verder waar ik altijd met smart op zat te wachten waren de pyrofm en pyrotv uitzendingen. De uitzendingen met ProFM waren toen wat vaker per seizoen. Maar sowieso als nachtbraker en de laatste dag voor AVP ging sluiten.
Hier zat ik als puber altijd uren te luisteren naar de uitzending , de prijzen die werden weggegeven,de forumleden die naar de studio belden en meer!
Man wat hoop ik dat Ze terugkomen!

Wat zijn jou herrineringen met AVP? Deel het!  Cool

[Afbeelding: 5]
[-] De volgende 6 gebruikers zeggen bedankt Mies voor dit bericht:
  • Arjan, Chey, Dutcheese, Mjd, mrRed, Vlinderbommetje
Voeg bedankje toe Antwoord
Waar ik laatst aan dacht was het grote show je avp plek. Nu zit het meerendeel op de bank met ze tablet of telefoon. "Vroeger" zag je al die bureaus met grote beeldschermen hahaha. 

Was er trouwens 1 met veel hijskranen! Is die er nu weer??
[-] De volgende 1 gebruiker zegt bedankt Frvinnie voor dit bericht:
  • PengPeng
Ik weet precies wie je bedoeld Biggrin
Voor al je vuurwerkinfo!

https://www.avpvuurwerk.nl 

Het loopt altijd af met een sisser... Whistling 
[-] De volgende 1 gebruiker zegt bedankt Mjd voor dit bericht:
  • Frvinnie
Ja haha. Die had zijn kamer ook verlicht toch met licht slangen?
[-]
  •
Haha jaa inderdaad!!
[-]
  •
Avp muts.

Blundertopic...  Laugh

Folders uploaden.

Veel te uitgebreide recensies over potten schrijven...

Decembernoobs. Pinch

Mensen die niet snappen dat je best 7,50 incl verzendkosten mag vragen voor een DVD waar je 100 uur werk in hebt gestoken. Tongue

Meets in Baarle Thumbsup 

Grote stookmeets met oud en nieuw.

Dvd's van andere forumleden kijken.

Boos worden op mensen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen.

Boos worden op stunters en beroepsdebielen die op de een of andere manier nog leven.

Boos worden op Arno Bonte.

(02-12-2016 / 22:20)Frvinnie schreef: Waar ik laatst aan dacht was het grote show je avp plek. Nu zit het meerendeel op de bank met ze tablet of telefoon. "Vroeger" zag je al die bureaus met grote beeldschermen hahaha. 

Was er trouwens 1 met veel hijskranen! Is die er nu weer??

Klopt ja! Ik moet toegeven dat ik dat nog steeds wel heb hoor, haha. Bedroom studio hier. Biggrin  Lekker industrial rammen.

En idd, die kamer! Wat was z'n forumnaam ook alweer??
[-] De volgende 1 gebruiker zegt bedankt Snakebite voor dit bericht:
  • Mies
Haha pak lekker me laptop en ga aan de tafel zitten! 

Dat is wel een mooie voor de prijsvraag  Thumbsup Thumbsup
[-]
  •
Dat is/was Rick B. Wink
[-] De volgende 1 gebruiker zegt bedankt Marc_87 voor dit bericht:
  • Mjd
Mijn herinnering, die mij toch altijd zal bij blijven is het jaar 2010, was gelukkig weer gedeblokkeerd van de site na een aantal jaren niet zo "slim" te hebben gepost waardoor ik eindelijk weer kon posten. Wat ik dan ook heel graag deed. Toen nog met dat "1 september" gevoel, wat voor mij echt het seizoen aanduidde. Maar dit alles zeggende, was dit eigenlijk niet het hoogtepunt van dat jaar, dat kwam namelijk media december. Toen PYROFM weer een uitzending had. Waarin een vraag werd gesteld die ik moest antwoorden, als in, ik wist hem zeker en ik wou antwoorden. Maar ik haat bellen, waardoor ik echt trilde met me hele lichaam voor ik ging bellen, uiteindelijk nadat iemand anders mij na deed ging ik het toch maar doen, waarop ik uiteindelijk een prijs won bij Intratuin Pijnacker. Op de dag zelf, 29 december, samen met mijn zusje en vader dus eerst naar Ahles Vuurwerk gegaan in Driebruggen, toen naar Zena Pijnacker en daarna dus eindelijk naar Intratuin. Aldaar je in een enorme winkel terrecht kwam met een heel "klein" hoekje voor vuurwerk. Oliebol gekregen terwijl ik stond te wachten op het vuurwerk. Toen ze aankwamen met een tas vol vuurwerk. Naast de cake van 60 euro die ik had gewonnen zat er namelijk ook nog een prachtige t-shirt in (Helaas niet mijn maat) en nog 1 a 2 producten vuurwerk. Dus tevreden ging ik weer na huis. Toen ontsnapte mijn hond wat even minder was. Maar we konden wel vervolgens naar Haastrecht toe voor het ophalen van mijn producten daar. Waarbij ik ook iets had gewonnen. 2 dagen later kreeg ik te horen dat ik NOG wat had gewonnen. En zo was dit het jaar waarbij ik uiteindelijk het dubbele "gratis" heb gekregen dan dat ik heb betaald/besteld.  Was echt een geweldig Oud & Nieuw Smile
Eigenaar van RFGFireworks.nl / Vroeger bekend onder de naam "Herdervriend" en/of "Firewebs" / Dol op siervuurwerk en fotografie!
[-] De volgende 1 gebruiker zegt bedankt RFGFireworks voor dit bericht:
  • Mies
Dat het AVP forum plat ging toen er op 1 september om 00:00 zoveel mensen tegelijk wilde registreren dat de server het niet trok Biggrin
[-] De volgende 3 gebruikers zeggen bedankt X-Treme voor dit bericht:
  • Arjan, Snakebite, vwkfreak1989
(02-12-2016 / 22:20)Frvinnie schreef: Was er trouwens 1 met veel hijskranen! Is die er nu weer??

Jep das Rick, als het goed is lurkt hij hier ook weer rond. Toen 'Rocket-Freak' nu 'Rick.B'.
(03-12-2016 / 00:33)Marc_87 schreef: Dat is/was Rick B. Wink

Ahh Marc was me voor haha

Ik heb voornamelijk goede herinneringen aan De Bunker, de hele introductie van de 500 gram cakes, tripreports, de opkomst van het anti-vuurwerkisme en natuurlijk AVPTV
Citaat:Too much damage in this world is caused by people trying to "remove" what they don't like from existence. - Andrew W.K.
[-]
  •
Heerlijke verhalen mannen Cool 
AVP heeft veel mensen een leuke herrinering bezorgd.
[-]
  •
Daarom zijn we ook terug Smile
Voor al je vuurwerkinfo!

https://www.avpvuurwerk.nl 

Het loopt altijd af met een sisser... Whistling 
[-] De volgende 1 gebruiker zegt bedankt Mjd voor dit bericht:
  • Mies
Ik heb 2 foto's gevonden op m'n Facebook! Eentje van een LVC mei meet in 2011, en eentje van een AVP 'Premium Lid' meet in 2008. Allebei in Baarle. 

2011, telefoonbrigade haha:

[Afbeelding: TInrBYJ.jpg]

2008:

[Afbeelding: 8vHW6nV.jpg]

Die 100k is nog ter plekke in de fik gegaan.  Shifty

En ja, dat is Pieter met een ijsje.  Laugh
[-] De volgende 1 gebruiker zegt bedankt Snakebite voor dit bericht:
  • RedBaron
Haha prachting, jij moest die 100k toen toch tillen omdat je nog onder de 16 was ofzo iets toch, kan me het tripreport van die dag nog wel herinneren Biggrin
[-] De volgende 1 gebruiker zegt bedankt X-Treme voor dit bericht:
  • Snakebite

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen:
2 gast(en)

Oude AVP herinneringen!51