De tijd tot je mag gaan knallen!! :-) (31 december, 18:00u)

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Polenmarkt Hohenhutzen
Kom maar in! Happy

Vorig jaar voor het eerst naar deze markt geweest net 20min over de grens bij Berlijn.
Benzine voor 97 cent per liter en ontzettend veel vuurwerk Laugh
Wat zowiezo opvalt is dat bijna elke marktkraam hetzelfde vuurwerk verkoopt , maar wel prachtig spul.
Mooie blokken en veel knalgoed!

Vorig jaar hier ook uren lang gestookt zonder problemen. 
Rondom de markt zijn eigenlijk bijna geen woningen te vinden waardoor je ongestoord kan stoken.
Of het mag? Dat blijft de vraag , maar zolang niemand er last van heeft kan je door blijven gaan.
Dit jaar zeker nog een keer gaan maar dan een week ofzo. Mooie knallers etc op beeld brengen en mooie blokken.

Iemand hier al eens op de polenmarkt geweest? Let us know!  Biggrin

[Afbeelding: maxresdefault.jpg]
[-] The following 2 users say Thank You to Mies for this post:
  • afcajax, JohnDoe
Antwoord }

nog nooit geweest helaas! maar volgens mij gaat de cat3 wet ook daar in werking? dus al het mooie cat4 prof spul zal daar dan verdwijnen op de markt?
Pyromaniac! Cool
Antwoord }
(03-01-2017 om 17:54)vwkfreak1989 schreef: nog nooit geweest helaas! maar volgens mij gaat de cat3 wet ook daar in werking? dus al het mooie cat4 prof spul zal daar dan verdwijnen op de markt?

Klopt maar of ze het zullen handhaven betwijfel ik! 
Alles word daar al gedoogd officieel is het daar al niet toegestaan.
Ben benieuwd!
Antwoord }
Nou dan AVP. Gewoon met ze allen keertje gaan? Gewoon datum-prikkertje instellen en dan gaan we daar eens met ze allen knallen. Wordt tenminste niet zo moeilijk gedaan Wink
[-] The following 1 user says Thank You to baassie123 for this post:
  • Mies
Antwoord }
Weet iemand vanaf wanneer daar alles open is? 
Wil wel keertje na toe gaan.
Antwoord }
dankzij de vele youtube vloggertjes word het te bekend helaas. en die geven veelal valse informatie ook nog. stoken daar is en was altijd al verboden. als je gepakt word krijg je boete als je geluk hebt. of je gaat mee naar het bureau en ze nemen spullen van je in beslag.

ik spreek uit ervaring. en het is niet aan te raden om er te gaan stoken in de omgeving Wink
Antwoord }
(29-10-2017 om 22:07)Thecoon schreef: dankzij de vele youtube vloggertjes word het te bekend helaas. en die geven veelal valse informatie ook nog. stoken daar is en was altijd al verboden. als je gepakt word krijg je boete als je geluk hebt. of je gaat mee naar het bureau en ze nemen spullen van je in beslag.

ik spreek uit ervaring. en het is niet aan te raden om er te gaan stoken in de omgeving Wink

lijkt me ook niet dat je midden in de stad moet gaan knallen, veel vloggers zoeken toch wel de afgelegen bossen af voor de stooklocatie en worden blijkbaar daarom dus ook nooit aangehouden ...
Pyromaniac! Cool
Antwoord }
(30-10-2017 om 23:05)vwkfreak1989 schreef:
(29-10-2017 om 22:07)Thecoon schreef: dankzij de vele youtube vloggertjes word het te bekend helaas. en die geven veelal valse informatie ook nog. stoken daar is en was altijd al verboden. als je gepakt word krijg je boete als je geluk hebt. of je gaat mee naar het bureau en ze nemen spullen van je in beslag.

lijkt me ook niet dat je midden in de stad moet gaan knallen, veel vloggers zoeken toch wel de afgelegen bossen af voor de stooklocatie en worden blijkbaar daarom dus ook nooit aangehouden ...

Midden in de stad? die heb je daar niet in de nabije omgeving hoor Wink

er zijn al genoeg mensen gepakt en ook al een aantal bekendere vloggertjes. en die stonden ook op een afgelegen gebied. dus weet niet of jij de laatste videos's al wel gezien hebt?

en nog leuker is dat; die bossen in de weide omgeving van die markt zijn beschermde reservaten.

doe er je voordeel mee en bespaar een paar 100 szloty.
Antwoord }
maar zijn er ook die daar kopen en meenemen naar huis
Antwoord }
Ja, 2014 en 2015. Maar kom er niet meer. Is te druk geworden met vuurwerk toerisme. Dit jaar eens tsjechie uitproberen.

[-] The following 1 user says Thank You to vuurvent for this post:
  • Robin
Antwoord }

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)