AFTELLEN NAAR 31 DECEMBER 18:00u!

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Politie haalt vuurwerkshops offline: 2000 Nederlandse kopers
(07-12-2018, 20:55)vwkfreak1989 schreef: in hoeverre ze een veroordeling waar kunnen maken betwijfel ik. kleding, aanstekers, stickers, CAT1 was er ook te koop. als ze de inhoud niet weten te achterhalen wat er verzonden is staat het OM met lege handen. dan is er geen overtuigend bewijs en word de zaak geseponeerd..

ik denk ook niet dat het specifiek op vuurwerk wordt gegooid eerder op illegale import van goederen telt namelijk net zo zwaar
Voor al je vuurwerkinfo!

https://www.avpvuurwerk.nl 
[-]
  •
Voeg bedankje toe Antwoord
(07-12-2018, 21:49)patrick ouwehand schreef:
(07-12-2018, 20:55)vwkfreak1989 schreef: in hoeverre ze een veroordeling waar kunnen maken betwijfel ik. kleding, aanstekers, stickers, CAT1 was er ook te koop. als ze de inhoud niet weten te achterhalen wat er verzonden is staat het OM met lege handen. dan is er geen overtuigend bewijs en word de zaak geseponeerd..

ik denk ook niet dat het specifiek op vuurwerk wordt gegooid eerder op illegale import van goederen telt namelijk net zo zwaar

aanstekers en andere merchandise is geen illegale import. vrij handelsverkeer in Europa. goed het zal lastig te geloven zijn dat je geen vuurwerk hebt besteld maar het kan zonder inhoudelijke inhoud niet met zekerheid worden vast gesteld. en dat heeft het OM wel nodig om tot een veroordeling te komen
Pyromaniac! Cool
[-]
  •
(07-12-2018, 21:58)vwkfreak1989 schreef:

aanstekers en andere merchandise is geen illegale import. vrij handelsverkeer in Europa. goed het zal lastig te geloven zijn dat je geen vuurwerk hebt besteld maar het kan zonder inhoudelijke inhoud niet met zekerheid worden vast gesteld. en dat heeft het OM wel nodig om tot een veroordeling te komen
okee kan ben niet zo thuis in de regels.
ik weet alleen 1 ding wel als de aankoop servers de "verkeerde" software op staat die ik ook gebruik kunnen ze alles zien inclusief verlanglijstjes aankopen geschiedenissen alles tot aan de koppelcode van de bank aan toe.
dus ja das een vraag die de komende tijd nog wel even speelt heeft er ooit iemand daar besteld ken de sites wel maar nooit iets besteld dus ken het programma niet wat er op stond.
Voor al je vuurwerkinfo!

[-]
  •
(07-12-2018, 22:21)patrick ouwehand schreef:
(07-12-2018, 21:58)vwkfreak1989 schreef:

okee kan ben niet zo thuis in de regels.
ik weet alleen 1 ding wel als de aankoop servers de "verkeerde" software op staat die ik ook gebruik kunnen ze alles zien inclusief verlanglijstjes aankopen geschiedenissen alles tot aan de koppelcode van de bank aan toe.
dus ja das een vraag die de komende tijd nog wel even speelt heeft er ooit iemand daar besteld ken de sites wel maar nooit iets besteld dus ken het programma niet wat er op stond.

Ga er maar vanuit dat ze alles kunnen vinden op die in beslaggenomen servers.
Niet alleen de bankoverdrachten en adressen maar inderdaad ook de bestellijsten.
Voor al je vuurwerkinfo!

[-]
  •
headnews videobeelden van de inval https://www.youtube.com/watch?v=qrcudDG1...xH&index=7
Voor al je vuurwerkinfo!

[-]
  •

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Politie verhoogd strijd tegen illegaal vuurwerk Robin 3 37 08-12-2018, 11:03
Laatste bericht: TomPyroKing
  Oss kondigt ‘noodtoestand’ af in Schadewijk: politie mag iedereen aanhouden en fouill Robin 0 11 05-12-2018, 10:19
Laatste bericht: Robin
  Politie is vandalisme spuugzat en zet camera in tegen vuurwerk: ‘Dit moet stoppen’ Robin 1 14 03-12-2018, 23:28
Laatste bericht: Noppes
  Politie Salland controleert online vuurwerkkopers Robin 0 69 22-10-2018, 09:33
  3000 vuurwerkovertreders krijgen waarschuwingsbrief van politie Robin 2 129 04-09-2018, 22:03
Laatste bericht: vwkfreak1989
  Weertenaar opgepakt voor gooien vuurwerk naar politie Robin 1 555 31-07-2018, 19:14
Laatste bericht: PyroStar
  Vuurwerkverbod per gemeente, uitdaging voor politie? Robin 0 191 27-06-2018, 17:10
  Jongen aangehouden na vuurwerkincident, politie zoekt getuigen Robin 0 304 22-03-2018, 18:12
  Politie nam ruim 40.000 kilo vuurwerk in beslag Robin 0 418 12-01-2018, 06:28

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen:
1 gast(en)

Politie haalt vuurwerkshops offline: 2000 Nederlandse kopers00