AFTELLEN NAAR 31 DECEMBER 2019, 18:00u!

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trip report Duitsland 2018-2019
Het was 28 december 2018 en had uiteraard oals velen van ons weinig tot net geslapen, net als mijn maatje met wie ik mee ging rijden.
Om 3 uur ben ik dan maar mijn bed uitgekropen en ben maar gelijk onder de douche gesprongen om een beetje fris voor de dag te komen.
Helaas is dit niet bepaald gelukt Smile
Om half 5 stond mijn maatje voor de deur.
Bepakt met een thermoskan koffie (niet gebruikt, vraag me niet waarom) en wat broodjes voor onderweg( want ja ontbijten ging ook niet echt zo op de vroege ochtend) zijn we vertrokken naar Dinslaken.
Onderweg hebben we lekker door kunnen rijden en na een korte sanitaire stop zijn we na 2 uur rijden aangekomen bij de eerste winkel in Dinslaken, namelijk de Aldi.

We waren nog wat aan de vroege kant, de Aldi was nog niet open en wonder boven wonder was er ook geen auto te bekennen op de parkeerplaats, behalve die van ons dan natuurlijk.
Om zeven uur ging de Aldi eindelijk open en konden we oze slag gaan slaan.
Uiteraard bewapend met een benodigd lijstje voor de Aldi hebben we wonder boven wonder alles wat we wilden hebben mee kunnen nemen.
Nadat we onze spullen op de band hebben gelegd en afgerekend hadden, kwam het leuke, Hoe pak je de kofferbak zo efficient mogelijk in zodat je nog ruimte genoeg overhad voor de Lidl en de Edeka.

Nou ik moet zeggen dat ging nog vrij makkelijk en dat met een kleine kofferbak Smile
Volgende adres was de Lidl en daar was het doel om sowieso een Black Ice te bemachtigen.
Daar aangekomen waren de schappen nagenoeg leeg... We moesten bij een werknemer daar ons lijstje afgeven met de producten die we wilden hebben.
Gelukkig hadden zowel mijn maatje als ik een Black Ice en verder hadden we op een paar kleine dingen na onze producten die we wilden hebben.
Hier bij de Lidl was het wel wat drukker niet zo zeer met Hollanders maar wel met Duitsers.

Zo blij als we waren rekenden we weer onze spullen af bij de kassa en vertrokken we naar de volgende winkel.
We kwamen aan bij de Edeka, hier was het wel wat drukker als bij de Aldi en Lidl ook meer Hollanders dan Duitsers deze keer (hoe verrassend)
Hier wat klein spul gehaald om gewoon de dag door te komen.
Nadat we dit hadden afgerekend zijn we in de auto gestapt en weer richting Den Haag gereden.
Ondertussen hopend dat er geen grenscontrole was en gelukkig was die er ook niet.

Toen we in Den Haag aan kwamen zijn we nog even langs een andere winkel gereden om wat spullen op te halen en daarna richting huis.
Eenmaal thuis heb ik mijn spullen uit de auto gehaald en nadat ik mijn maatje bedankt heb voor dit toch wel weer leuke avontuur, heb ik alles binnen neergezet.
Toen alles binnen was ben ik toch nog maar even terug mijn bed ingekropen, want ja een nacht niet slapen gaat mij niet echt in de koude kleren zitten.

Al met al hebben we weer een aardige buit binnengehaald.
Nu nog wachten tot 31 december Smile
Voor al je vuurwerkinfo!

https://www.avpvuurwerk.nl 
[-]
  •
Voeg bedankje toe Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Tripreport 28 december 2018 Daniël Vuurwerk 1 53 30-09-2019 / 20:29
Laatste bericht: mayhem
  Familie uitje naar Duitsland Breeze 4 4,091 09-01-2017 / 15:20
Laatste bericht: Cameo