AFTELLEN NAAR 31 DECEMBER 2019, 18:00u!

Topic is gesloten
Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vaste tradities op de dag der dagen
Heb jij ook vaste tradities op de dag der dagen? 

Bijvoorbeeld: 

- begin je de dag met een speciaal ontbijtje?
- Of heb je een specifiek drankje ?

Mijn traditie:

Ik begin s'ochtends mijn dag met een pizza, zodat ik de hele dag zonder eten kan...
No pyro, No party!
[-] De volgende 1 gebruiker zegt bedankt feabal voor dit bericht:
  • Chey
Voeg bedankje toe

Sinds vorig jaar hebben we in de ochtend een traditie gemaakt om oliebollen en appelflappen te bakken. Voor de rest gaan we aan het einde van de middag gourmetten om vervolgens 18:00 uur project te houden. Er staan hapjes op tafel de hele avond. Steek mijn vuurwerk af ect
[-]
  •
Voeg bedankje toe
De dag der dagen.

1. Redelijk op tijd opstaan.
2. Koffie bij me ouders.
3. Hapjes klaar maken met moeders.
4. Tussendoor al genieten van een heerlijk cola/whiskey.
5. Hapjes benuttigen. (Er moet tenslotte ook getest worden)
6. 's middag beetje rond hangen en kijken wat de jeugd uitspookt op t plein.
7. Makkelijke maaltijd en dan 18 u naar buiten.
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Nog een traditie van mij is om s'ochtends als ik wakker wordt deze keihard te draaien:

No pyro, No party!
[-] De volgende 3 gebruikers zeggen bedankt feabal voor dit bericht:
  • densta fireworks, PyroteamDelft, tristen
Voeg bedankje toe
Een van mijn vele tradities wat een beetje misschien "apart" te noemen is, is dat ik sinds ik 112 fotograaf ben, ga spotten (dus zinloos wachten op een uitruk) bij de lokale brandweerkazerne. Soms met de fiets, meestal (gelukkig) met de auto, waardoor ik vaak ook onderweg ben naar meldingen. Al word t wel steeds stiller. Daarnaast houd ik continu in Excel een overzicht bij qua alle meldingen die er gealarmeerd worden, gewoon omdat ik dat elke dag doe en leuk vind.

Daarnaast is voor mij DE traditie: CABARET! Ik ben DOL op cabaret. Sinds ongeveer 2 jaar durf en ga ik ook naar de Goudse Schouwburg toe om zoveel mogelijk voorstellingen te bezoeken. Vroeger had je nog NPO Humor TV (Tegenwoordig Netflix). Dit jaar echter is der een grote kans dat ik het niet op tv kijk, aangezien ik al na de Oudejaarsconferance van de diverse cabaratiers toe ga. Claudia de Breij, Sjaak Bral, Javier Guzman. En met geluk mag ik (weer) met ze op de foto Smile

Verder is meestal als afsluiter de traditie dat ik de rest van de nacht bezig ben met het jaar af te sluiten. Alle foto's/video's/documenten die op mijn computer staan ga ik dan sorteren en backuppen. Website's werk ik bij en backup ik. En, gewoon dat als t "mis" gaat ik tenminste zekerheid heb dat ik dit alles niet kwijt ben.

Oh en natuurlijk is het elk jaar op 1 januari een bezoek brengen aan familie.
[-]
  •
Voeg bedankje toe
de afgelopen jaren was mijn laatste week van het jaar een grote traditie met veel werken in een vuurwerkwinkel en alles wat daarbij komt kijken

helaas heb ik sinds een tijd een nieuwe werkgever die mij het niet gunt om die week vrij te hebben... dus ik heb nog geen idee
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Mijn tradities zijn oliebollen bakken en appelbeignets bakken dan lekker gezellig samen zijn.
[-]
  •
Voeg bedankje toe
De vaste traditie is om 10:00 uur beginnen met stoken, dat is al jaren zo en zal ook zo blijven. De hele dag stoken, af en toe naar binnen om te eten en de films van de camera te halen. Met eten heb ik deze dag niks.
Gigantisch veel vuurwerkfilms op mijn kanaal: https://www.youtube.com/user/Originallover/videos   Thumbsup
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Toen de afsteektijden nog om 10 uur waren begon ik altijd zo rond 06:00 uur 's morgens met een film kijken. Vervolgens m'n bed uit en rond 08:00 uur naar de supermarkt voor lekkere broodjes. Bij terugkomst was het meestal nog redelijk donker en stak ik een cat 1 fontijntje af. Daarna ontbijten en vervolgens alles klaarzetten voor het 10 uur project.

Rond 13:00 uur altijd langs de oliebollenkraam bij de vuurwerkzaak en meestal ook nog wat vuurwerk bijkopen. Als afsluiter vaak ook nog een project van het overgebleven vuurwerk zo rond 02:00 uur, maar meestal liep dat wel uit haha
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Snert opwarmen en oliebollen en appelbeignets halen is iets dat ik vaak doe. Met vrienden verzamelen en de drukke supermarkt in om nog last minute boodschappen te doen in de gezellige drukte is ook een gewoonte die de laatste paar jaar is ontstaan. Doordat er pas later afgestoken mag worden en wij geen haast hebben is rustig wachten in die drukte iets dat ik echt heel erg leuk vind.

Endurance · Fidelity · Intelligence
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Tas is de dag ervoor al gevuld , vroeger stond ik al om 8:00 buiten. Maar sinds de nieuwe regel rond een uurtje of 12:00.
Wat broodjes ei mee en natuurlijk energydrank , de dag zit vol adrenaline!
Ondanks dat ik al 23 ben Happy
30.000 subscribers
[-] De volgende 1 gebruiker zegt bedankt PyroteamDelft voor dit bericht:
  • Robin
Voeg bedankje toe
de vaste traditie is me gedragen als een klein kind...
Rustig wakker worden om een uur of 9......lekker ontbijten en dan met mijn 8jarige dochter naar
Mijn broer en neef toe en dan cat1 stoken met zeker 20man(meeste zijn kids) dan rond 4uur naar huis leker eten met vrouw en dochter......om 17.45uur naar onze stooklocatie om het 18.00uur project klaar te zetten en aftellen......daarna 8uur los gaan....
[-] De volgende 1 gebruiker zegt bedankt puur voor dit bericht:
  • Robin
Voeg bedankje toe
(28-11-2016 / 13:07)IPyroteamDelft schreef: Tas is de dag ervoor al gevuld , vroeger stond ik al om 8:00 buiten. Maar sinds de nieuwe regel rond een uurtje of 12:00.
Wat broodjes ei mee en natuurlijk energydrank , de dag zit vol adrenaline!
Ondanks dat ik al 23 ben Happy

Haha heb exact het zelfde plan Biggrin ondanks dat ik 27 ben  Happy
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Sowieso de hele dag op pad zijn. Woonwijken etc zo veel mogelijk vermijden want heb geen zin in politie! Vanaf 18:00 gaat het los met projecten etc. Zin in! Thumbsup
[-] De volgende 1 gebruiker zegt bedankt Mies voor dit bericht:
  • Robin
Voeg bedankje toe
Na de wijziging in de regelgeving is het bij mij wel een beetje veranderd, tegenwoordig lekker relaxt opstaan. De laatste projecten afmaken. Om 12 uur gaan we standaard met een clubje mensen eten bij de lokale friettent. Daarna lekker los met carbid schieten en Cat.1 vuurwerk afsteken.

Om 18:00 natuurlijk een opening met meerdere projecten. De rest van de avond lekker door stoken totdat ik niet meer kan.
[-]
  •
Voeg bedankje toe

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Exclamation Hoe zien jou laatste 3 dagen van het jaar eruit? Mjd 7 2,416 20-11-2016 / 21:11
Laatste bericht: Remcus

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen:
1 gast(en)

Vaste tradities op de dag der dagen51