AFTELLEN NAAR 31 DECEMBER 2019, 18:00u!

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vuurwerk kopen in Duitsland?
Nog nooit tijd gehad om naar Duitsland te gaan... Wie weet ooit nog.

Maar is dat nou een FIAT?! Tongue
[-]
  •
Voeg bedankje toe Antwoord

(08-12-2016 / 16:54)baassie123 schreef: Nog nooit tijd gehad om naar Duitsland te gaan... Wie wet ooit nog.

Maar is dat nou een FIAT?! Tongue

Haha was mn eerste auto  Laugh
[-]
  •
(08-12-2016 / 15:53)Coen schreef:
(08-12-2016 / 01:53)pekelder schreef:
(07-12-2016 / 22:46)Mies schreef:
(07-12-2016 / 22:09)pekelder schreef: Ik ben vorig jaar op de 31e zelf geweest. Maar dat gebeurt nooit weer. Waren nog wat restaten. Veel keus was er niet meer. Dit jaar mooi de 29e of 30e heen. En het liefst zo vroeg mogelijk.

Waar ga jij altijd? Sowieso Aldi nord natuurlijk?! Rolleyes

Uiteraard Aldi nors en lidl. Ik ga naar Bunde. 5 minuten over de Groningse grens.
Bunde is voor mij ook bekend. Kan het zeker aanraden! De drukte valt mee en de Duitse prijzen zijn fantastisch. En je hebt daar een leuke pizzeria Tongue

Ga wel eens naar die bakker er naast,haha
[-]
  •
Ik vraag me af, tot hoe laat zijn de winkels open van de aldi en andere ongeveer? zit namelijk met me werk..
[-]
  •
(12-12-2016 / 20:52)Het_lavenlear schreef: Ik vraag me af, tot hoe laat zijn de winkels open van de aldi en andere ongeveer? zit namelijk met me werk..

Meeste zijn tot zeker 19:00 als het niet 20:00 open, dat moet dus prima te doen zijn.
No pyro, No party!
[-]
  •
Kijk dank, kan moeilijk me vrachtwagen van het werk volgooien maar dat wordt een ritje op en neer in de avond.
[-]
  •
Bovendien denk ik dat je als je dat zou doen ook nog wel risico zou kunnen lopen op een controle. Busjes heb ik wel eens aan de kant gezet zien worden, dus een vrachtwagen zouden ze ook zo maar kunnen aanhouden.

Endurance · Fidelity · Intelligence
[-]
  •
Ik ben opzoek naar Funke in de regio Emmerich, Kleve, Rees, Bocholt, Wesel, Kalkar. Iemand tips? Biggrin
[-]
  •
(06-12-2016 / 11:51)Mies schreef: Duitsland..
Op ons Youtubekanaal worden we dood gespamd met vragen over het verkopen in Duitsland en het assortiment.
In Duitsland wordt net als bij ons alleen de laatste 3 dagen van het jaar vuurwerk verkocht. In tegenstelling met ons verkopen zij het voorbamelijk bij de lokale supermarkten/bouwmarkten.
Zo heeft bijna iedere stad in Duitsland wel een Lidl of Aldi.
Wij rijden altijd naar Emmerich waar het wel wat drukker is dan een plaatsje iets verder Duitsland in. Echter voor een video is dit leuk beeld Laugh

In Duitsland wordt geen spectaculair vuurwerk verkocht.
Alleen de prijzen zijn spotgoedkoop in vergelijking met ons.
Vaak krijgen wij de vraag of er ook duitse nitraten bestaan, niet dus.
Het assortiment is vaak ook klein.
In Emmerich heb je een lidl,aldi en kaufland vlak bij elkaar.
Wij rijden meestal eerst naar de Aldi omdat de reno en de black ice ik echt niet wil missen Cool
De winkels gaan meestal om 7:00 open en het zal je dan verbazen dat het al aardig druk is bij de winkels.
En alleen maar Nederlanders Happy

Verder, mocht je nog niet in Duitsland zijn geweest is dit echt een aanrader. Het vuurwerk ligt gewoon in de schappen hier en het is een hele aparte sfeer Thumbsup

Hieronder nog een foto van onze auto die voor een paar tientjes al helemaal gevuld is Cool

Heb jij vragen mbt. Het afreizen naar Duitsland? Stel ze hier!

[Afbeelding: attachment.php?attachmentid=18056&d=1389292731]

Jo Mies, ik ga naar kalkar (waar ook de zena shows worden gehouden, daar hebben ze ruime keuze heb ik in de folder gezien! Maar weet jij of het daar druk is, groetjes PyroTeamGroesbeek!
[-]
  •

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Aanbod (online)folders Duitsland 2019/2020! Mjd 57 156,520 03-11-2019 / 12:36
Laatste bericht: PyroSimon
  Vuurwerk Folders Duitsland . 2019/2020 !!! PyroSimon 0 273 04-09-2019 / 15:36
Laatste bericht: PyroSimon
Star Aanbod folders Duitsland Mjd 37 24,361 20-12-2016 / 22:34
Laatste bericht: pekelder

Ga naar locatie: