AFTELLEN NAAR 31 DECEMBER 2019, 18:00u!

Topic is gesloten
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat ga jij dit jaar anders doen?
Star 
Ieder jaar zijn er wel dingen die niet gaan zoals het moet. Wat ga jij dit jaar anders doen op de 31e.
Voor al je vuurwerkinfo!

https://www.avpvuurwerk.nl 

Het loopt altijd af met een sisser... Whistling 
[-]
  •
Voeg bedankje toe

Verleden jaar ging eigenlijk alles zoals ik gehoopt had dat het zou moeten gaan. Dus het enigste wat misschien dit jaar anders is, is totaal afhankelijk van het weer, of ik de auto meekrijg, of de brandweer het druk krijg, of er genoeg op tv is, oftewel: alles meezit en niet veranderd als verleden jaar.
Eigenaar van RFGFireworks.nl / Vroeger bekend onder de naam "Herdervriend" en/of "Firewebs" / Dol op siervuurwerk en fotografie!
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Simpelweg meer vuurwerk kopen. Vorig jaar echt in moeten houden en nu kan het gas er weer lekker op!  Thumbsup
Ik heb er wel van geleerd om minder kleinere cakes te kopen en niet te veel aantallen van één product.
De uitdaging is om zoveel mogelijk verschillende (unieke) effecten in de collectie te halen. De lijstjes veranderen keer op keer door het jaar heen.
[-]
  •
Voeg bedankje toe
heb mezelf voorgenomen om een stuk minder vuurwerk te kopen dit jaar, het bedrag loopt de laatste jaren steeds hoger op. maarja je weet hoe dat als freak gaat, daar hou je jezelf maar moeilijk aan Laugh . zullen wel zien hoe het loopt, oudjaar is niet meer mijn top prioriteit. Fallas in Maart is er ook nog en ben ook een beetje aan het rommelen om wat verder te komen in de professionele pyrotechniek, stages etc in het buitenland
Pyromaniac! Cool
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Minder mensen uitnodigen, 30+ mensen toch te veel chaos whaha
No pyro, no party! Cool  
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Minder mensen uitnodigen idd

Meer aanstekers

Meer brandstof voor op de vuurkorf

En eerder die dingen gaan regelen ipv er net 1 dag voor o&n mee te beginnen
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Leuk topic!
Dit jaar heel ergens anders dan in de regio Delft.
In onze regio Zuid holland controleren ze enorm op vuurwerk overdag.
Terwijl ik berichten krijg over het oosten en zuiden van het land dat iedereen de hele dag probleemloos loopt te stoken Huh

Dus als er nog mensen met tips zijn Thumbsup
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Meer genieten , elkaar zeg ik weer maar ben toch elk jaar weer druk druk .
Voor al je vuurwerkinfo!

[-]
  •
Voeg bedankje toe
Wat meer mensen uitnodigen Laugh Laugh
En zorgen dat ik wat eerder klaar ben met van alles. Alles op het laatste moment werkt niet echt in je voordeel Biggrin
Voor al je vuurwerkinfo!

Het loopt altijd af met een sisser... Whistling 
[-]
  •
Voeg bedankje toe
wat meer duurdere cakes, dus minder vuurwerk, maar kwalitatief moet het goed zijn.
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Ik wil dit jaar wel weer een 18:00 uur project maken. Vorig jaar niet gedaan, maar mis de spanning van 18:00 uur. Voor de rest weer veel veelzijdige cakes kopen en er voor zorgen dat de vriendin het ook nog leuk vind Thumbsup
[-]
  •
Voeg bedankje toe
(07-09-2017 / 11:30)pekelder schreef: Ik wil dit jaar wel weer een 18:00 uur project maken. Vorig jaar niet gedaan, maar mis de spanning van 18:00 uur. Voor de rest weer veel veelzijdige cakes kopen en er voor zorgen dat de vriendin het ook nog leuk vind Thumbsup

Dat laatste blijft het moeilijkst.
[-]
  •
Voeg bedankje toe

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Star Wat is jou buget dit jaar? Mjd 22 4,769 03-01-2018 / 10:12
Laatste bericht: Burner
  Vuurwerk verkoop dit jaar al 28 December Mies 29 5,288 08-10-2017 / 04:58
Laatste bericht: Remcus

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: