AFTELLEN NAAR 31 DECEMBER 2019, 18:00u!

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat ga jij komende jaarwisseling anders doen?
De titel zegt het al, welke veranderingen ga jij aankomend oud & nieuw doorvoeren?

Graag de reacties  Biggrin

Ik zelf ga wat minder ''klein spul'' kopen. Wat meer grotere cake's en boxen. Heb toch momenten gehad dat ik flauw werd van kleine dingen afsteken  Ohmy
Voor al je vuurwerkinfo!

https://www.avpvuurwerk.nl 
[-]
  •
Voeg bedankje toe Antwoord
Ik sluit mij zelf hier helemaal bij aan, ik ga überhaupt geen kleine asian thunders, grondbloemen e.d. kopen. Ook de kleine cakes laat ik achterwegen. Alleen de speciale cakes en de boxen.
[-]
  •
Ik ga komend jaar juist weer wat meer klein spul kopen! De kinderen in de buurt worden wat ouder en steken nu ook vuurwerk af, die sponsor ik graag wat tollen, fonteintjes etc. Stukje sentiment haha.
Voor in de vooravond zijn wat kleine potjes en fonteinen dan ook juist wel leuk. Afgelopen jaar gemerkt dat ik om 00.00 eigenlijk net zo lief even sta te kijken, er gaat toch al zo bizar veel de lucht in, daar kom ik toch niet tegenop. Dus vooral spul voor in de vooravond en een paar grotere items voor na het 00.00 moment.
[-]
  •
Ook ik sluit me er bij aan, minder kleine cakes en meer grote boxen.
Eigenlijk had ik dat dit jaar als gedaan, en is me erg goed bevallen  Biggrin
Cool  Fallas 2020 is geboekt!!  Cool
[-]
  •
Andere stook locatie, straat waar ik dit jaar stond was voor het mooie wat te smal en te druk met andere mensen die ook vuurwerk afstaken, mooi om te zien natuurlijk maar ik vertrouw andere nooit met vuurwerk. En als er dan wat omvalt heb je in zo een smalle straat maar weinig mogelijkheden om naar toe te vluchten.
[-]
  •
ik stop met kliene dingen kopen zoals thunderkings en knallers noem het maar op..
en wil meer 500 grams cake,s voor projecten en meer boxen is me doel stelling voor het komende jaar

Hoplijke op weer zo goed weer net als afgelopen jaar
[-]
  •
Ik was dit jaar voor het eerst 'echt' weg met oud en nieuw. Overdag heb ik wat spul van het jaar daarvoor afgestoken. In de avond en nacht was ik met mijn vriendin weg. Vanuit een hotel hebben we andermans vuurwerk kunnen bewonderen met uitzicht over de stad waar we waren. Ik merk dat de voorpret naar o&n toe toch leuker is dan de avond zelf, puur kijkend naar vuurwerk. Ik heb genoten van de vuurwerkverhaaltjes weer. Als ik iets anders zou doen lijkt het me wel leuk om er zelf eentje te gaan schrijven. Misschien dat ik dat ga doen. Biggrin
[-]
  •

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Wat doe jij aankomend oud & nieuw anders? pekelder 5 1,229 03-01-2018, 12:53
Laatste bericht: vbvuurwerk

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen:
1 gast(en)

Wat ga jij komende jaarwisseling anders doen?00