AFTELLEN NAAR 31 DECEMBER 2019, 18:00u!

Topic is gesloten
Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat is jou buget dit jaar?
Budget zal wel rond de 300 of 350 zitten. Komen altijd nog wel wat last minute aankopen bij  Thumbsup
[-]
  •
Voeg bedankje toe

Ik heb niet echt een budget, maar ik probeer het wel beperkt te houden. Het gaat meer op gevoel. Ik hou ook wel eens wat over of ik gebruik niet alles wat ik gekocht heb voor mijn projecten. Soms heb je iets nodig en dan blijkt dat meerdere goedkoper is, dus dan koop ik er ook meer en bewaar de rest dan voor het jaar daarop.
Soms wil je perse iets in de collectie hebben, dan koop ik het gewoon. Ik kan meer uitgeven als dat ik doe, maar ik heb ook nog een gezin en andere wensen. 
Schatting is tussen de 400 en 500 euro maar niet alles gaat afgestoken worden, wel het grootste deel ervan  Biggrin
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Voor mij is het dit jaar met alles erop en eraan €710,00 (afgerond) geworden. Daarmee vindt ik het ook wel best weer.
Voor al je vuurwerkinfo!

https://www.avpvuurwerk.nl 
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Budget bij voorverkoop netjes aan gehouden idd de 300 zoals afgesproken met vrouw lief toch nog 100 extra uitgegeven tijdens losse verkoop  Cool
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Was eerst 100 euro, heb t weten op te hogen na 175. Zo rond de 175 ook gewonnen/gratis gehad dus...
Eigenaar van RFGFireworks.nl / Vroeger bekend onder de naam "Herdervriend" en/of "Firewebs" / Dol op siervuurwerk en fotografie!
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Totaal budget van mijn zoontje en mij 
Kleine 250,- dit jaar moest voornamelijk wat extra thunder kings inslaan voor mijn zoon omdat ze dr volgend jaar waarschijnlijk uitgaan  Biggrin
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Toch grappig dat er last minute altijd extra budget nodig is Biggrin
Voor al je vuurwerkinfo!

https://www.avpvuurwerk.nl 
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Zat dit jaar op een kleine 300€ maar mijn zoontje is ook aardig aangestoken door het pyro-virus dus denk dat ik 2018/2019 wat meer budget nodig zal hebben haha
[-] De volgende 1 gebruiker zegt bedankt Burner voor dit bericht:
  • mayhem
Voeg bedankje toe

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Vuurwerk verkoop dit jaar al 28 December Mies 29 5,278 08-10-2017 / 04:58
Laatste bericht: Remcus
Star Wat ga jij dit jaar anders doen? Mjd 11 2,278 07-09-2017 / 13:23
Laatste bericht: haplo

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen:
1 gast(en)