AFTELLEN NAAR 31 DECEMBER 2019, 18:00u!

Topic is gesloten
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat is jou buget voor dit jaar?
Star 
Dit was natuurlijk ook een bekend topic op avp!

Hoeveel geef jij uit dit jaar? ben je tevreden met een klein buget, of is the sky the limit?

Deel het hier..
Voor al je vuurwerkinfo!

https://www.avpvuurwerk.nl 

Het loopt altijd af met een sisser... Whistling 
[-]
  •
Voeg bedankje toe

Tot op heden heb ik 85 euro uitgegeven aan vuurwerk. Zoals het er nu naar uit ziet blijft het ook hierbij. Dus het hangt er vanaf wat ik dit jaar allemaal ga winnen.
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Overschreden..
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Budget is 500,-
Nu bijna alle bestellingen geplaatst en zit nu rond de 470,-
Denk dat het uiteindelijk rond de 550;- uit komt...
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Ieder jaar beloof ik mezelf niet boven de 750 uit te komen , lukt waarschijnlijk niet. Dit jaar al naar Tsjechie en Polen geweest namelijk. Mellow
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Ik blijf dit toch een lastig topic vinden.
Enerzijds leuk om te delen dat ik niet de enige ben die een (ziek) hoog bedrag uitgeeft een mijn hobby. Daarnaast ook top dat degene met een iets minder budget ook gewoon een geweldige dag kunnen beleven...

Anderzijds is het ook lastig, het moet namelijk niet "stoer" zijn om te zeggen dat je meer als 1000,- de lucht in jaagt.
Maargoed, richtlijn dit jaar ligt dus rond de 1000 ekkies. iig geen cent meer, maar we hebben nog veel bestellingen te gaan!
[-] De volgende 1 gebruiker zegt bedankt brl-scv voor dit bericht:
  • mrRed
Voeg bedankje toe
Dat is voor mij lastig dit jaar. Ik ben op dit moment werkzoekende sinds september, dus moet op het moment uitkijken waar het geld naar toe gaat. Ik hoop en mag tevreden zijn als ik ongeveer rond de 500 euro kan uit geven. Nu is dit natuurlijk al een heel mooi bedrag. Maja, begin maar eens met lijstjes maken,haha
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Mijn budget was oorspronkelijk 1000,- maar naar alle berekeningen zit ik 505euro erover en moet nog naar Duitsland en naar de freakmiddag in groningen Shifty
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Heb een paar jaar rond de 750 uitgegeven en dat was ik ook dit jaar weer van plan, maar door wat financiele tegenslagen zit dit er niet in voor dit jaar helaas..  Dry

Ik heb nu voor 150 besteld en heb nog 12 Dutch Thunders liggen, maar daar komt voor max 100 nog bij aan kleiner spul ben ik bang. 
Volgend jaar gaat het beter hoop ik en dan wil ik het budget op 1000 gooien om het goed te maken!  Cool
[-]
  •
Voeg bedankje toe
heb voor iets minder dan 200 nu bestelt, Ben wel aan het kijken wat ik verder nog wil. Waarschijnlijk de 31e in het laatste uurtje naar een oom die een winkel heeft en daar zijn winkel leeg te kopen, iig de boxen.  Maar dat heb ik vorigjaar ook gedaan.  Wil eigenlijk wel eens wat andere collecties hebben.

Precieze eindbedrag weet ik nog niet. Met het verstrijken van de jaren ben ik er toch iets minder aan gaan uitgeven. Ik heb nog andere wensen namelijk.
[-]
  •
Voeg bedankje toe
300 maar zit er al 300 overheen Innocent
No pyro, no party! Cool  
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Heb dit jaar een iets hoger budget dan voorgaande jaren, toen zat ik op ongeveer 300-400 euro. Dit jaar tot nu toe voor +- 275,- besteld en daar gaat nog ongeveer voor 225,- bij komen.
[-]
  •
Voeg bedankje toe
De grens ligt op 2000 lijk wel gek eigenlijk Pinch
Voor al je vuurwerkinfo!

https://www.avpvuurwerk.nl 

Het loopt altijd af met een sisser... Whistling 
[-]
  •
Voeg bedankje toe
500 was t budget, maar ben er met zo'n 180 overheen gegaan Thumbsup
[-]
  •
Voeg bedankje toe
mijn budget was 500 euro voor dit jaar ,helaas is dit al overschreven naar de 650 en er komt enkel meer bij . ik denk dat ik op totaal rond de 750 kom .
10.9.8.7.6.5.4.3.2.1 Rolleyes
[-]
  •
Voeg bedankje toe

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Thumbs Up De beste wensen voor 2017! Mjd 12 5,218 03-01-2017 / 22:17
Laatste bericht: Vuurwerkkoning
Exclamation Hoe zien jou laatste 3 dagen van het jaar eruit? Mjd 7 2,420 20-11-2016 / 21:11
Laatste bericht: Remcus

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen:
2 gast(en)

Wat is jou buget voor dit jaar?00