AFTELLEN NAAR 31 DECEMBER 2019, 18:00u!

Topic is gesloten
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat is jou buget voor dit jaar?
ik weet het voor dit jaar nog niet, vorig jaar beetje uit de hand gelopen dus probeer dit jaar rond de 500 te blijven.
[-]
  •
Voeg bedankje toe

Zal ongeveer rond 1300 euro zijn dit jaar, wilde het eigenlijk bij 500 houden dit jaar  Rolleyes
[-]
  •
Voeg bedankje toe
denk dat het een 800 euro word dit jaar. ben aardig aan het minderen Biggrin
Voor al je vuurwerkinfo!

https://www.avpvuurwerk.nl 
[-]
  •
Voeg bedankje toe
begin van het jaar was me budget 800 maar door paar tegenslagen niet meer als 350 kunnen uitgeven toch zeer blij met m,n bestellijstje Thumbsup
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Was van plan om maximaal 1.000 euro uit te geven, maar het is nu 1.450 geworden en daar houd ik het absoluut bij. Zeer tevreden al zeg ik het zelf  Biggrin
[-]
  •
Voeg bedankje toe
rond de 750 euro en daar wil ik eigelijk niet overheen gaan  wat denk niet gaat lukken   Blink
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Geen idee wat m'n budget is. Zeker onder 400 euro maar ik koop wat ik mooi vind en geniet daarvan, als ik aan het geld ga denken is elke euro 1 teveel dus ik probeer er niet op te letten en koop wat ik echt mooi vind en geniet er meer van door niet stil te staan bij wat ik eraan besteed. Rijd ook het hele land door voor de paar artikelen die ik zoek, ik zoek alleen de mooiste dingen voor mezelf, en bij verschillende winkels, bijvoorbeeld; ik koop bij Haokan in Pijnacker, bij de Rijswijkse vuurwerkhal, de Vuurwerkdumper in Leiderdorp en Vuurwerkoutlet in Groningen en Vuurwerk Orthen in Den Bosch. Ik zie het als een kleine vakantie, even lekker het land door rijden, genieten en het jaar goed afsluiten Biggrin
[-]
  •
Voeg bedankje toe
1000 euro ongeveer.
Gigantisch veel vuurwerkfilms op mijn kanaal: https://www.youtube.com/user/Originallover/videos   Thumbsup
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Te weinig, altijd maar te weinig Biggrin
[-]
  •
Voeg bedankje toe
(17-12-2016 / 12:37)Mav schreef: Geen idee wat m'n budget is. Zeker onder 400 euro maar ik koop wat ik mooi vind en geniet daarvan, als ik aan het geld ga denken is elke euro 1 teveel dus ik probeer er niet op te letten en koop wat ik echt mooi vind en geniet er meer van door niet stil te staan bij wat ik eraan besteed. Rijd ook het hele land door voor de paar artikelen die ik zoek, ik zoek alleen de mooiste dingen voor mezelf, en bij verschillende winkels, bijvoorbeeld; ik koop bij Haokan in Pijnacker, bij de Rijswijkse vuurwerkhal, de Vuurwerkdumper in Leiderdorp en Vuurwerkoutlet in Groningen en Vuurwerk Orthen in Den Bosch. Ik zie het als een kleine vakantie, even lekker het land door rijden, genieten en het jaar goed afsluiten Biggrin

Groningen, haal jij ook de 29e in de nacht? Biggrin
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Iets minder als voorgaande jaren maar toch nog 220 euro en daar komt denk ik nog wel wat bij  Innocent
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Nee dat niet, ben er wel op de 29e maar dan tussen 1300 - 1400 uur.
[-]
  •
Voeg bedankje toe
225 euro, zo rond het bedrag wat ik wou besteden. Meer geld is er niet. Tenzij er in een week tijd ineens wat mee gaat werken.
Eigenaar van RFGFireworks.nl / Vroeger bekend onder de naam "Herdervriend" en/of "Firewebs" / Dol op siervuurwerk en fotografie!
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Budget kwa vuurwerk is altijd zo moeilijk he.
Voorverkoop is wel te voorspellen maar als de winkels eenmaal open zijn  Pinch
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Vandaag mijn lijst compleet gemaakt. het gaat zo'n €550,00 euro worden. Toch erg blij om dit bedrag bij elkaar te hebben gekregen. Thumbsup
[-]
  •
Voeg bedankje toe

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Thumbs Up De beste wensen voor 2017! Mjd 12 5,191 03-01-2017 / 22:17
Laatste bericht: Vuurwerkkoning
Exclamation Hoe zien jou laatste 3 dagen van het jaar eruit? Mjd 7 2,418 20-11-2016 / 21:11
Laatste bericht: Remcus

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen:
1 gast(en)

Wat is jou buget voor dit jaar?00