AFTELLEN NAAR 31 DECEMBER 2019, 18:00u!

Topic is gesloten
Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat is jouw ideale jaarwisseling?
Stel dat je op de dag der dagen alles zou mogen bepalen: het weer, de hapjes, het vuurwerk, wat je allemaal gaat doen, noem het maar op... Hoe zou jouw ideale jaarwisseling er dan uitzien?

Hoe laat sta je op? Wat gebeurt er allemaal. Deel het hieronder en laat je medefreaks lekker meedromen Cool

Endurance · Fidelity · Intelligence
[-]
  •
Voeg bedankje toe

Dan valt oudjaar op een zondag zodat ik niet hoef te werken net zoals dit jaar en mag je gewoon weer vanaf 10 uur afsteken. Zonnig en de temperatuur rond het vriespunt en een klein beetje wind om de rook weg te blazen. 
Paar vuurtonnen erbij, groot plein/grasveld, gezellig buurt die het allemaal prima vind om een dagje in het jaar geknal te horen en natuurlijk een grote groep vrienden/liefhebbers om samen mee te stoken.

Zo kom ik mijn dag wel door  Thumbsup
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Zoals de beste man hierboven het beschreef Proost!
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Toffe mensen, diepe doffe dreunen, een hoop prachtig spektakel in de lucht, een vrije en uitbundige sfeer, een gezonde dosis avontuur, en comfortabel zijn in de wetenschap dat je gezelschap verantwoord bezig is en rekening met anderen houdt. Smile  

Als het alleen maar een hoop chaos en kabaal is en de omgeving er maar voor moet wijken, kan ik er eigenlijk ook niet echt meer van genieten. Gelukkig zie ik veel mensen het goede voorbeeld geven. Biggrin
[-]
  •
Voeg bedankje toe
Voor mij is de ideale jaarwisseling op een donderdag naar vrijdag. Dus donderdag 31 december, vrijdag 1 januari. Dan heb ik nog een heel weekend vrij voor de boeg waarin ik kan uitslapen, kan werken aan mijn website, alles kan backuppen, even kan bijkomen en ga zo maar door.

Het ideale weer. Klinkt misschien bizar maar. In de ochtend mist met zonsopkomst. In de middag een sneeuwstorm. En in de avond/nacht droog/normaal weer voor de tijd van het jaar met windkracht 2 a 3 maximaal. En een prachtige zonsondergang. (Oke dies waars al id middag)

Qua vuurwerk, goed, minstens iets vergeleken met 2015. Dat de hele buurt komt kijken. Maar dan, dat mijn show echt meer op een show lijkt. 1 uur lang alleen maar geknal. Geen irritante zeiksnorren in de buurt. Huisdieren die rustig zijn. Gewoon vollop knallen en de buurt zien genieten. De grootste cakes met veel wave/peony/crackling effecten en natuurlijk een ECHTE finale. Waardoor de buurt weet: DIT IS EEN SHOW Biggrin

Qua avondeten, kip met stampot rauwe andijvie, brunch zoals we met Kerstmis altijd hebben. tussendoor velen oliebollen en appelflappen. Uitslapen is ook echt een ding. Liefst veel cabaret in de middag op tv. In de avond/nacht kunnen rondrijden met een auto voor meldingen/vuurwerk etc.

En vooral: RUST. Als in, desnoods n miljard mensen. Maar wel zo dat ik er geen last van heb...En iedereen natuurlijk enthousiast, happy, NIET dronken etc. Gewoon echte GEZELLIGHEID zoals t hoort te zijn.
Eigenaar van RFGFireworks.nl / Vroeger bekend onder de naam "Herdervriend" en/of "Firewebs" / Dol op siervuurwerk en fotografie!
[-]
  •
Voeg bedankje toe

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Star Hoe heb jij de afgelopen jaarwisseling ervaren? Mjd 8 1,641 02-10-2017 / 12:01
Laatste bericht: Breeze

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen:
1 gast(en)

Wat is jouw ideale jaarwisseling?51