AFTELLEN NAAR 31 DECEMBER 18:00u!

Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 3.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zena Megastore Olen
Star 
 Plaats hier in dit topic het laatste nieuws en bevindingen van Zena/ Original te Olen 

ZENA Megastore Olen
Lammerdries_zuid 16a
Industriezone Olen-Z.3
2250 Olen
Tel: +32 (0)14 854 181

Openingstijden:

jan-juli:- ma t/m vrij van 9.30 uur tot 17.00 uur. 
aug:- ma t/m vrij van 9.30 uur tot 18.00 uur.
za van 9.30 uur tot 17.00 uur.
sep-okt:- ma t/m vrij van 9.30 uur tot 18.00 uur.
za t/m zo van 9.30 uur tot 17.00 uur.
nov-dec:-ma t/m vrij van 9.30 uur tot 20.00 uur. 
za van 9.30 uur tot 18.00 uur
zo van 9.30 uur tot 17.00 uur
24 december (Kerstavond) van 9:30 tot 17:00
25 december (1e kerstdag) Gesloten

Info Winkel:

Eigenlijk is dit de opper Zena winkel.
Ruim 800 verschillende artikelen zijn vrijwel altijd op voorraad. Naast het huismerk Original Fireworks zijn er gerenommeerde vuurwerkmerken te koop. De collectie bestaat uit het modernste ‘design’ vuurwerk tot ouderwetse klassiekers en alles wat daar tussen zit. Eigenlijk zou elke Zena zo moeten zijn maar dat gaat niet i.v.m. beperkte opslagcapaciteit in België en beperkte verkoopdagen in Nederland.

[Afbeelding: kantoorq.jpg]

[Afbeelding: openingsuren%20mega%20store%202012.jpg]
Voor al je vuurwerkinfo!

https://www.avpvuurwerk.nl 

Het loopt altijd af met een sisser... Whistling 
[-]
  •
Voeg bedankje toe Antwoord
Nog steeds voor mij de nummer 1 vuurwerk winkel die er is!
No pyro, No party!
[-] De volgende 1 gebruiker zegt bedankt feabal voor dit bericht:
  • Pyrolife
Altijd mooi als ze met de winkelwagen aan komen zetten en dan nog een keer terug mogen  Blush
[-]
  •
Vandaag nog even langs geweest, het was er goed druk en de sfeer zat er weer ouderwets in!
No pyro, No party!
[-]
  •
(20-11-2016, 23:50)feabal schreef: Vandaag nog even langs geweest, het was er goed druk en de sfeer zat er weer ouderwets in!

Hee, grappig. Ik was er ook even op zondag. Was druk in de winkel idd.
[-]
  •
(22-11-2016, 11:03)Cameo schreef:
(20-11-2016, 23:50)feabal schreef: Vandaag nog even langs geweest, het was er goed druk en de sfeer zat er weer ouderwets in!

Hoe laat was je er? Ik was er tegen de klok van 16:00. Tevens waren 2 mensen van het vuurwerk museum aanwezig toen ik er was.
No pyro, No party!
[-]
  •
(22-11-2016, 19:41)feabal schreef:

Hoe laat was je er? Ik was er tegen de klok van 16:00. Tevens waren 2 mensen van het vuurwerk museum aanwezig toen ik er was.

Haha, ja dat waren wij Smile Ik was met Roel samen. Idd zo rond 15:00 tot 16:00 uur waren we daar.
[-]
  •
(22-11-2016, 23:51)Cameo schreef:

Haha, ja dat waren wij Smile Ik was met Roel samen. Idd zo rond 15:00 tot 16:00 uur waren we daar.

Ah dan weet ik al wie jullie waren haha, ik had een zwarte trui aan en een vriend met een baart bij me... Die baart is niet te missen haha dus denkelijk weet je nu wel wie ik ben haha
No pyro, No party!
[-]
  •
(23-11-2016, 00:34)feabal schreef:
(22-11-2016, 23:51)Cameo schreef:

Ah dan weet ik al wie jullie waren haha, ik had een zwarte trui aan en een vriend met een baart bij me... Die baart is niet te missen haha dus denkelijk weet je nu wel wie ik ben haha

Ja inderdaad! Grappig. Smile
[-]
  •
Heerlijk sfeervolle winkel, altijd gezellig. Blijft de nummer 1 winkel in België!
[-]
  •
2 jaar geleden voor het laatst geweest, erg leuke en gezellige winkel!
Eigenlijk snel weer eens langs
[-]
  •
Gisteren nog geweest en ik was verbaasd. De halve winkel was leeg en op een hoop artikelen zat een kaartje met de tekst "artikel tijdelijk op".

Geen losse knallers behalve strijkers (slechte) en böllers, matten en rollen zijn niet voorradig, Kleine nitraatmatten en valencia salute hadden ze nog.

Siervuurwerk was er ook niet veel keus meer en volgens de verkoper kwam er de komende tijd niks meer bij. Ze zijn nog bezig om de wet aan te laten passen maar dat zag er niet hoopvol uit. En anders zijn er nog de achterdeurtjes in de wet die ze gaan zoeken, die zijn er altijd wel volgens hem.

Ik heb eventueel foto's van de winkel.

Ik heb de prijswinnaar van de waardebon al een pb gestuurd om niet te lang te wachten als ie nog niet geweest is.
[-]
  •
(12-01-2017, 00:56)Pyrokegel schreef: Gisteren nog geweest en ik was verbaasd. De halve winkel was leeg en op een hoop artikelen zat een kaartje met de tekst "artikel tijdelijk op".

Geen losse knallers behalve strijkers (slechte) en böllers, matten en rollen zijn niet voorradig, Kleine nitraatmatten en valencia salute hadden ze nog.

Siervuurwerk was er ook niet veel keus meer en volgens de verkoper kwam er de komende tijd niks meer bij. Ze zijn nog bezig om de wet aan te laten passen maar dat zag er niet hoopvol uit. En anders zijn er nog de achterdeurtjes in de wet die ze gaan zoeken, die zijn er altijd wel volgens hem.

Ik heb eventueel foto's van de winkel.

Ik heb de prijswinnaar van de waardebon al een pb gestuurd om niet te lang te wachten als ie nog niet geweest is.

Zonde he! Per 1 Juli is het zowiezo gedaan met de belgische matten. Waren voor mij echt favo tjes  Mad
[-]
  •
Volgens mij is het vuurwerk in Belgie een beetje gedaan of niet? Lees niet echt positieve berichten daarover. Aantal jaren geleden nog geweest. Toen zag het er allemaal wel leuk uit.
[-]
  •
Het is denk ik nog niet gedaan met vuurwerk in Belgie, het is wel jammer dat ze terug gaan naar Cat 2.
De losse knallers en rollen/matten zijn na juli wel gedaan in Belgie als het allemaal door gaat. Maar ik denk dat ze mss nog wel met een creatieve oplossing komen wat betreft de losse knallers.
Het siervuurwerk blijft zoals het nu is en dat is hetzelfde als in Nederland kwa grammen en tube sizes.
[-]
  •

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Star Zena Mega store Maaseik feabal 9 3,616 13-10-2018, 06:48
Laatste bericht: Ppyro
Star Zena De Bunker Mjd 5 1,916 09-10-2018, 09:57
Laatste bericht: Vuurwerkfreak040
Star Zena "Tabac-o-tiek" Mjd 3 1,823 23-11-2017, 21:50
Laatste bericht: Joyce

Ga naar locatie: