AVP Vuurwerk

Volledige versie: Nachtbrakers uitzending!! Laatste PyroFM radioshow! 27-12-2017
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Pagina's: 1 2 3
[Afbeelding: 2_18_11_17_1_48_31.jpeg]

Op woensdag 27 december, 1 dag voor de landelijke verkoop doen we weer een PyroFM radioshow! Dit word een mega gezellige show met veel dealers, importeurs, moderators in de studio en meer...! Ook gaan we weer een heuse "PyroFM Hunt" doen, waarbij je zeer veel en mooi vuurwerk kunt winnen als je de auto van enkele AVP moderators weet te spotten ergens in het land..! Tijdens de uitzending geven we tips en zullen we live schakelen naar de mods in de auto voor aanwijzingen.. Smile

Ook zullen we met diverse importeurs en dealers bellen om te vragen of ze klaar zijn voor de landelijke verkoop vanaf 28 december.. Dit kan zo maar eens de laatste PyroFM show worden die we doen, dus beleef het mee op 27 december 2017! 

Meer info lees je hier: 

http://www.pyrotv.nl/laatste-pyrofm-show...7-12-2017/

Hopelijk luister jij ook, wij hebben er in ieder geval zin in !  

Heb jij tips, suggesties of weet je leuke zaken voor in de show? Laat het ons weten hier in dit topic en we doen zeker wat ermee!  Thumbsup
Top! Ik hoop dat ik kan luisteren, zit dan in Arnhem met een kudde VWM dude's om heel vroeg Duitsland in te rijden om vuurwerk winkels te gaan bezoeken. Succes!
Ik zal luisteren maar dat weten jullie wel.
Ik ben er zeker bij.
Hopelijk wordt dit niet de laatste uitzending!!!
Ik zeg, dikke prima!
ik ben erbij...moet als het goed is toch om 00.00uur bij haokan zijn dus we blijven wakker Thumbsup
Jaa dit wordt weer een hele mooie avond. Altijd genieten en lachen tijdens deze uitzendig. Zet em op mannen (en vrouwen) en maak er weer iets heel moois van!  Thumbsup
Heb al allerlei afleidingsdingen gepland dus heb genoeg te doen die avond haha
Maar als ik een vrij moment heb luister ik natuurlijk ook weer mee
leuk leuk Thumbsup
Die avond ben ik nog wel aanwezig bij een demo,maar bij thuiskomst mooi luisteren naar PyroFM
Ben benieuwd.... wij kunnen wel van alles bedenken en verzinnen, maar wat vinden jullie als AVP leden nou leuk om te horen tijdens de PyroFM show? Hoe kunnen we ervoor zorgen dat er weer VEEL mensen gaan kijken en luisteren zoals een paar jaar geleden..? 

Moeten we alleen maar mooie babes voor de camera en moeten Gert en ik gewoon opzouten? Of zijn er importeurs die aandacht verdienen die we moeten bellen voor een leuke gesprek? Of moeten er meer oliebollen en chips gegeten worden in de studio door de moderators??  Laugh Thumbsup

Laat het ons hier in dit topic dus weten wat jij leuk zou vinden en we gaan ermee aan de slag! Nu verwacht ik wel eens wat reacties en/of suggesties ok?  Smile Biggrin
Wat mij betreft meer praten over vuurwerk. Misschien net als op de normale radio ieder uur een nieuws bericht en het weer... ik zeg maar wat.

Ook denk ik dat er een drempel is om te bellen, als ik naar mijzelf kijk zoek ik het ook niet echt om te bellen en als ik ga bellen Doe ik dat het liefst als er al iemand gebeld heeft... misschien een fakecall doen door een mod zodat de kop eraf is en luisteraars eerder bellen.

Verder wil ik jullie complimenteren, jullie zetten echt wat leuks neer waar ik de avond voor vrij houd en het dan ook erg jammer vind dat er maar een 30tal kijkers in de livechat zitten (die cijfers heb ik van pyrofm site) 
Misschien een overstap naar youtube?
Kan ik mooi na mijn werk om 23:30 nog ff inschakelen Cool
(27-11-2017 / 23:34)EHVuurwerk schreef: [ -> ]Wat mij betreft meer praten over vuurwerk. Misschien net als op de normale radio ieder uur een nieuws bericht en het weer... ik zeg maar wat.

Ook denk ik dat er een drempel is om te bellen, als ik naar mijzelf kijk zoek ik het ook niet echt om te bellen en als ik ga bellen Doe ik dat het liefst als er al iemand gebeld heeft... misschien een fakecall doen door een mod zodat de kop eraf is en luisteraars eerder bellen.

Verder wil ik jullie complimenteren, jullie zetten echt wat leuks neer waar ik de avond voor vrij houd en het dan ook erg jammer vind dat er maar een 30tal kijkers in de livechat zitten (die cijfers heb ik van pyrofm site) 
Misschien een overstap naar youtube?

Bedankt voor je reactie!  Thumbsup

We gaan proberen de drempel wat lager trekken en gaan de komende show met een Whats-app nummer werken. Bellen is alleen voor wie het aandurft, en 9 van de 10 mensen willen zichzelf niet horen... begrijpelijk soms.  Laugh Meer praten over vuurwerk is ook net wat er allemaal te bespreken is. De laatste uitzending legden we een aantal stellingen neer waar de freaks meestal wel op reageren.. nu was het eigenlijk haast niets. 

We streamen gewoon via een bekend platform via flashplayers die iedereen zou moeten kunnen bezichtigen via www.pyrotv.nl/livestream. Als je via Youtube/Facebook/Twitter gaat streamen hebben we bij een radiostation altijd het probleem dat de stream na een uur plat ligt vanwege rechtenkwesties, dat hebben we ooit al eens geprobeerd en was geen succes.. is altijd gedoe met Youtube vandaar we via eigen servers en een ander platform werken waarbij dit wat minder gevoelig ligt. 

Als er problemen met de streams zijn dan horen we het natuurlijk ook heel graag! Via een moderator begreep ik dat hij soms niet kan kijken omdat de player blijft laden en meldingen geeft.. Ik test het altijd via meerdere browsers en pc's dus ga er dan vanuit dat het werkt.. als dat niet zo is hoor ik het natuurlijk graag!  Bedankt voor jullie input en suggesties/opmerkingen  Wink
ik verwacht dit keer wel een echt cat1 show natuurlijk...de vorige is bijna niet te overtreffen maar toch Biggrin
(28-11-2017 / 18:21)puur schreef: [ -> ]ik verwacht dit keer wel een echt cat1 show natuurlijk...de vorige is bijna niet te overtreffen maar toch Biggrin

Eens!
Pagina's: 1 2 3