AVP Vuurwerk

Volledige versie: winnaars avp/vuurwerkland almere prijsvraag
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Pagina's: 1 2
WE HEBBEN 2 WINNAARS

een tijdje terug hebben wij in samenwerking met vuurwerkland Almere buiten een prijsvraag voor jullie opgesteld en gisteren is dit topic gesloten en heeft peter van vuurwerkland Almere zich gebogen over de inzenders om 2 winnaars uit te kiezen , ik moet zeggen dat van alle inzenders er maar 5 waren die alle vragen goed hadden .
ik zal hier nog even de vragen en de goede antwoorden vermelden zodat hier geen misverstanden over ontstaan .

vraag 1 :  hoeveel schoten heeft het knalfestijn cake boxen set totaal .   antwoord 314

vraag 2 : welke box heeft 6 x 20 schoten en is 12.500 gram zwaar.  antwoord rage box

vraag 3 : hoeveel schoten heeft de grootste fluitcake van de vuurwerkland classic collectie.  antwoord 800

vraag 4 : bedenk een orginele slogan met de naam vuurwerkland Almere erin .

nou de slogan was iets wat jullie zelf moesten bedenken en hier kwamen veel uit één lopende slogans naar voren , MAAR er kunnen maar 2 winnen DUS ..................

de eerste prijs ter waarde van de gambling box gaat naar                                 :  WOLFFIE
de tweede prijs ter waarde van een Firestorm assortimentspakket gaat naar : PYROKEGEL

beiden van harte gefeliciteerd met jullie gewonnen prijs , jullie kunnen mij een pm sturen met jullie gegevens zodat ik deze aan peter van vuurwerkland kan doorgeven en wij een afspraak met jullie gaan maken voor het in ontvangst nemen van jullie prijs
Gefeliciteerd beide
Gefeliciteerd mannen!  Thumbsup
Congratz!  Proost!
Hé een extra kerstcadeau  Biggrin
Bedankt Vuurwerkland Almere en AVP voor deze mooie prijs! Thumbsup
Gefeliciteerd mannen! en veel plezier ermeeSmile
Gefeliciteerd winnaars! Thumbsup
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd beide!  Altijd leuk zo'n onverwacht kerst cadeau ?
Gefeliciteerd jongens!
Wauw super leuk dat ik gewonnen heb. Een mooi kerstcadeau  Biggrin AVP en Vuurwerkland Almere bedankt voor deze prijs !!
Congrats!
Gefeliciteerd! Topactie  Thumbsup
gefeliciteerd bijde
Vandaag mijn prijs opgehaald. Was ff rijden maar dan heb je ook wat  Thumbsup.

Bij thuiskomst kwam ik erachter dat ik een andere prijs heb meegekregen dan dat ik gewonnen had.
Ze hebben een veel grotere prijs meegegeven  Cool.

Ik weet niet of dat de bedoeling was maar in ieder geval bedankt voor de mooie prijs!

(het is de fire burst ipv de fire storm)
Pagina's: 1 2