AVP Vuurwerk

Volledige versie: De beste wensen voor 2017!
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Namens AVP wensen wij iedereen heel veel geluk en moois voor 2017!!
Bedankt dat jullie allemaal weer aanwezig waren op het gezelligste forum van Nederland Cool
Ik wens iedereen een top dag toe, geniet ervan, maar stook wel verstandig en veilig! Daarnaast wens ik iedereen de beste wensen voor 2017!
veel plezier met Knallen vandaag en ook van mijn kant een gelukkig gezond nieuwjaar
en geniet er met volle tuigen van
groetjes Inge Smile
Iedereen een fijne jaarwisseling!

Pas op je ogen en vingers en stook verstandig!!
fijne jaarwisseling allemaal, en morgen allemaal weer heel terug op avp
Ik wens iedereen alvast een geweldig,veilig en super oud en nieuw. En dat we elkaar morgen allemaal maar weer op avp verschijnen!!!
pas aub op voor malloten met zwaar vuurwerk, de meesten weten niet hoe zo ermee om moeten gaan gooien het zo van hun af, heb er net al een paar gewaarschuwd, staan ze nog raar te kijken ook dus wees gewaarschuwd
Iedereen de beste wensen! Dat het maar een top 2017 mag worden!
Ook vanaf deze kant, allemaal de beste wensen en maak er een heel leuk jaar van!
Beste wensen mannen hoop dat het een top jaar wordt.
Iedereen de beste wensen!
Iedereen verlaat nog de beste wensen. Hopelijk was het voor iedereen een geweldige jaarwisseling!
Uiteraard iedereen de beste wensen! Dat het een succesol AVP-jaar mag worden Thumbsup