AVP Vuurwerk

Volledige versie: De AVP anti kater kroeg
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Pagina's: 1 2 3 4 5 6
De jaarwisseling is weer voorbij en de kruitdampen zijn weer opgetrokken, weer een jaar wachten met ze allen en tevens de laatste kroeg van dit seizoenSad

wie tapt het eerste biertje? Proost!
Ook vanuit deze kroeg, allemaal de beste wensen voor 2017! Iedereen een leuke dag gehad?
Ja zo pff ging weer ontzettend snel voorbij!
Weinig geslapen de afgelopen dagen dus ff bijkomen Pinch
Tijd voor koffie  Biggrin
Kom maar door met die koffie
Moaguh,iedereen een leuke dag gehad ?
Goedemorgen! Het was fantastisch Thumbsup  Voor iedereen hier ook?
Ik gooi er maar direct een paar dagen Utrecht achteraan.
(02-01-2017 / 13:01)Coen schreef: [ -> ]Goedemorgen! Het was fantastisch Thumbsup  Voor iedereen hier ook?
Ik gooi er maar direct een paar dagen Utrecht achteraan.

Beste keuze in 2017 nu al Sleep
het was weer een oudjaaravond-nacht o, niet te vergeten zeg wat heb ik genoten van me vuurwerk als ging zoals het moest gaat gewoon een top oudjaaravond
Iedereen de beste wensen! Het waren weer heerlijke topdagen ondanks de mist!  Thumbsup
Ook namens mij de beste wensen! Thumbsup
Zo de rust is weder gekeerd, de verkoop is afgelopen en vandaag de hele winkel weer schoongemaakt morgen weer alles op zijn plek zetten en dan kunnen we weer beginnen met aftellen. Nog maar 11 maanden en het begint weer  Thumbsup
Morgen weer de eerste werkdag van jaar. Van mij mag het nou wel lente worden dat ik weer vol aan het werk kan. Januari en februari zijn toch lastige maanden.
Koffietijd Thumbsup
Werktijd Blink
Pagina's: 1 2 3 4 5 6