AVP Vuurwerk

Volledige versie: Prijsvraag BINCKHORSTVUURWERK
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Pagina's: 1 2
Dames en heren er is een winnaar..
De winnaar is geworden (beetje tromgeroffel)........ Stuff.

Namens Binckhorst Vuurwerk en de gehele AVP crew van harte gefeliciteerd met deze mooie Showbox.

Stuur mij even een PBtje met al je gegevens dan kunnen we het voor je rond maken

Tijd voor een nieuwe ronde en dus tijd voor een nieuwe prijsvraag.

[Afbeelding: binckhorst_1.jpg?t=1540995379]

In samenwerking met BINCKHORSTVUURWERK hebben we weer een leuke prijsvraag voor jullie verzonnen.

BINCKHORSTVUURWERK heeft even in de bunker gekeken om te kijken wat voor mooie prijs ze aan jullie beschikbaar kunnen stellen.
Ze zijn tot de conclusie gekomen dat ze voor deze prijsvraag de 'Binck Showbox' ter beschikking stellen.

Wat moet je doen om kans te maken op deze geweldige box , nou heel simpel beantwoord de volgende 3 vragen en stuur je antwoorden in een pb naar mij.
(Robin)

Prijsvraag Binck Showbox

1. Hoeveel artikelen van ons eigen merk 'Binck" zijn er in de webshop/folder te vinden?
9 cakes; Big Fun, Showbox, Binck 3, Binck extra large, Party Box, Binck medium, Big Bastard, Binck xtreme, Binck large
2. Welke cakes zitten er in de Old Dutch Deal?
schuinsmarcheerder, struikrover, branieschopper
3. Wanneer gaat de showroom aan de Zonweg 28 in Den Haag open?
Vanaf 17 december 2018

Deze prijsvraag zal een week open blijven om je antwoorden te kunnen inzenden, volgende week donderdagavond (08/11) sluit de prijsvraag. Daarna zal de winnaar bekent gemaakt gaan worden.

Houd er allen rekening mee dat de prijs bij BINCKHORSTVUURWERK afgehaald dient te worden.

Namens BINCKHORSTVUURWERK en ons AVP team wensen wij jullie heel veel succes .
weer een mooie actie en natuurlijk antwoorden ingestuurd
Dankjewel voor deze actie! Antwoorden goed kunnen vinden (denk ik) op de website Wink
Top actie weer hoor. Bedankt allemaal! Denk alleen dat ik deze over sla. Beetje uit te route en anders kom ik misschien nog in de knel met het ophalen van het reeds bestelde vuurwerk haha  Happy
Ik doe gezellig mee, mocht ik die kant op moeten om de prijs op te halen neem ik zeker de cross van Marijn vuurwerk mee.
Leuke prijsvraag en mooi in de buurt!!! Dank je wel voor het mogelijk maken!!
Meegedaan. Thanks voor mogelijk maken Smile
Dat is een poging waard, Binckhorst is vlakbij
top actie, maar gezien de afstand sla ik deze ook over
Ook weer een poging gedaan. Bedankt Binckhorst & AVP .
Ook deze laat ik aan mij voorbij gaan. Dezalniettemin, wederom fantastisch dat dit gedaan wordt!
Morgenavond gaat de prijs er uit.
Je kan nog meedoen tot morgenavond 18:00 uur
De Prijsvraag is gesloten.
De winnaar zal straks bekend gemaakt worden
Tromgeroffel
Gefeliciteerd Stuff!
Pagina's: 1 2