AVP Vuurwerk

Volledige versie: PRIJSVRAAG vuurwerktotaal
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Pagina's: 1 2
[attachment=233]

In samenwerking met vuurwerktotaal hebben wij weer een super leuke prijsvraag voor jullie ogezet.

Zoals jullie weten doen wij er alles aan om jullie als "vaste" members van onze site, weer te kunnen voorzien van leuke prijzen. Hierin krijgen wij dit jaar onder andere steun en medewerking van vuurwerk importeur vuurwerktotaal [b]Zij vinden dit een zeer leuk initiatief en willen dan ook maar wat graag hieraan mee werken.[/b]

[attachment=234]

Samen hebben wij gekeken naar een leuke prijs, waar jullie als members zeker warm voor gaan lopen. Al snel kwamen we tot de conclusie dat de " party raiser compoundbox"hier de geschikte prijs voor was.

Wat moet je doen om kans te maken op deze geweldige box , nou heel simpel beantwoord de volgende   4 vragen en stuur je anwoorden in een pb naar mij (subfireworks) ps je moet ze niet naar mij mailen maar gewoon in een prive bericht op avp naar mij sturen

vraag 1 :welke cakebox heeft als bestelnummer 6501.

vraag 2 : welke cake doet de grond trillen als een aardbeving.

vraag 3 : welke cake heeft 25 schoten en heeft een dubbele naam.

vraag 4 : hoeveel assortimenten heeft vuurwerktotaal.

Deze prijsvraag zal een week open blijven om je antwoorden te kunnen inzenden, volgende week zondagavond (18/11)[b] sluit de prijsvraag. Daarna zal de winnaar bekent gemaakt gaan worden. [/b]
Houd er allen rekening mee dat de prijs bij een in samenspraak met vuurwerktotaal afgesproken verkooppunt dient te worden afgehaald.

Namens vuurwerktotaal en het avp team wensen wij jullie heel veel succes toe.
En de volgende alweer. Bedankt AVP & VWT!
Wow topactie weer bedankt man!
Topactie mannen! Uiteraard meegedaan!
top actie bedankt avp en vuurwerk totaal
leuke prijsvraag ik ga zeker mee doen.
(11-11-2018 / 23:18)Subfireworks schreef: [ -> ]Gaat het bij vraag 2 om een cake of wordt een cakebox hier ook toe gerekend? ☺

In samenwerking met vuurwerktotaal hebben wij weer een super leuke prijsvraag voor jullie ogezet.

Zoals jullie weten doen wij er alles aan om jullie als "vaste" members van onze site, weer te kunnen voorzien van leuke prijzen. Hierin krijgen wij dit jaar onder andere steun en medewerking van vuurwerk importeur vuurwerktotaal [b]Zij vinden dit een zeer leuk initiatief en willen dan ook maar wat graag hieraan mee werken.[/b]

Samen hebben wij gekeken naar een leuke prijs, waar jullie als members zeker warm voor gaan lopen. Al snel kwamen we tot de conclusie dat de " party raiser compoundbox"hier de geschikte prijs voor was.

Wat moet je doen om kans te maken op deze geweldige box , nou heel simpel beantwoord de volgende   4 vragen en stuur je anwoorden in een pb naar mij (subfireworks) ps je moet ze niet naar mij mailen maar gewoon in een prive bericht op avp naar mij sturen

vraag 1 :welke cakebox heeft als bestelnummer 6501.

vraag 2 : welke cake doet de grond trillen als een aardbeving.

vraag 3 : welke cake heeft 25 schoten en heeft een dubbele naam.

vraag 4 : hoeveel assortimenten heeft vuurwerktotaal.

Deze prijsvraag zal een week open blijven om je antwoorden te kunnen inzenden, volgende week zondagavond (18/11)[b] sluit de prijsvraag. Daarna zal de winnaar bekent gemaakt gaan worden. [/b]
Houd er allen rekening mee dat de prijs bij een in samenspraak met vuurwerktotaal afgesproken verkooppunt dient te worden afgehaald.

Namens vuurwerktotaal en het avp team wensen wij jullie heel veel succes toe.
Hé, nog een keer!
Mooi ook dat "vaste" member tussen haakjes  Shifty

[Afbeelding: gloryhunters-gloryhunters-everywhere.jpg]
Pyrodaan, volgens mij is er gewoon een cake te vinden die voldoet aan de omschrijving
Een hele dikke prijs, voor een mooie prijsvraag. Thnx voor het mogelijk maken!!! En uiteraard een poging gewaagd
Zeer leuke prijsvraag
Leuk weer zo’n prijsvraag! 
Dankjewel avp en vwt!

Ff puzzelen maar....
ja, laat ik deze ronde ook maar weer eens meedoen Smile
Geweldige actie weer! Vwt en avp bedankt voor het mogelijk maken!
Pagina's: 1 2