AVP Vuurwerk

Volledige versie: Prijsvraag ANO VUURWERK
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Pagina's: 1 2
Beste leden van AVP, Het is weer tijd voor de volgende prijsvraag!!!! [Afbeelding: cool.gif] [Afbeelding: cool.gif]

Deze prijsvraag is mogelijk gemaakt door ANO vuurwerk in Milheeze

[Afbeelding: 05LogoAnoVuurwerk.jpg]

Wat valt er te winnen????

De keuze is dit keer aan jou!  De prijs is namelijk 1 artikel naar keuze. Je mag dus zelf je prijs uitzoeken in de winkel!

Wat moet je er voor doen??

Heel simpel, hieronder staan 5 vragen. Zoek hiervoor op de site van ANO VUURWERK  de juiste antwoorden en stuur die via PM naar onze Moderator Bruijntjeluc voor 25-11-2018 en op Zondag  word de winnaar bekend gemaakt.

Hou er rekening mee, dat deze prijs bij ANO Vuurwerk in MILHEEZE opgehaald zal moeten worden!!

De vragen dan maar [Afbeelding: cool.gif] [Afbeelding: cool.gif]

:Vraag 1) Wat voor een vuurwerk zit er in de grabbelbox?

:Vraag 2) Hoeveel kost de Mega Willows bij ANO vuurwerk?

:Vraag 3) Wat voor een effect komt er uit de Magic Candle?

:Vraag 4) Hoelang is de hindorol?

[b]:Vraag 5) Wat is het artikelnummer van The Clown?[/b]

Namens  ANO vuurwerk en de AVP crew , veel suc6  [Afbeelding: thumbsup.gif] [Afbeelding: thumbsup.gif]
En weer een mooie prijsvraag! Bedankt Ano & AVP
Bedankt Ano en Avp voor het beschikbaar stellen van deze prijs.
Sooo das echt een geweldige actie. Zo maar eens puzzelen
Hele mooie actie, bedankt  Thumbsup
bedankt AVP en Ano vuurwerk voor het beschikbaar stellen van deze prijs
Dankjewel voor deze actie! Eersteling online puzzelen en dan hopelijk in de winkel even puzzelen om wat uit te mogen zoeken  Rolleyes
Leuke actie, niet naast de deur maar toch een poging gewaagd!!

Thnx
Mijn antwoorden zijn ingestuurd.
Een ritje naar Milheeze zat er toch al in voor een bestelling dus een box meer of minder maakt dan toch niet uit;P
Dikke actie weer dit! Super dat dit mogelijk wordt gemaakt!
(18-11-2018 / 17:52)EHVuurwerk schreef: [ -> ]Mijn antwoorden zijn ingestuurd.
Een ritje naar Milheeze zat er toch al in voor een bestelling dus een box meer of minder maakt dan toch niet uit;P

Je hoeft geen box te kiezen he? Innocent
Mooiste actie zover gezien de prima collectie die ze bij Ano hebben! Flink duimen draaien dus allemaal.
Morgen op de demo maar vast eens kijken wat voor moois ze allemaal hebben Tongue je weet maar nooit...

[Afbeelding: giphy.gif]
Ik vraag me af waar de meesten voor zouden kiezen...

... Al kan ik het misschien wel raden  Biggrin
(23-11-2018 / 13:42)Noppes schreef: [ -> ]Ik vraag me af waar de meesten voor zouden kiezen...

... Al kan ik het misschien wel raden  Biggrin

Heb al wat gevonden voor je [Afbeelding: krazy-clock.jpg]
Hoe wist je dat? Blink
Pagina's: 1 2