AVP Vuurwerk

Volledige versie: 2E PRIJSVRAAG EVOLUTION FIREWORKS
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Pagina's: 1 2 3
[Afbeelding: GetAttachmentThumbnail?id=AQMkADAwATY3Zm...ation=true]

EN WEER GAAN WE ER EEN VETTE PRIJS TEGEN AAN GOOIEN EN DIT MAAL WEER EEN TOP PRIJS VAN  EVOLUTION FIREWORKS .
ZIJ HEBBEN AL ÉÉN PRIJS VOOR JULLIE BESCHIKBAAR GESTELD MAAR HIER IS INMIDDELS DE 2E PRIJS .

DIT KEER MAKEN JULLIE KANS OP DE " THE BRANCO BOX "  dus niet de allerminste box kan ik jullie melden .
[Afbeelding: GetAttachmentThumbnail?id=AQMkADAwATY3Zm...ation=true]

WAT MOET JE DOEN OM KANS TE MAKEN OP DEZE SUPER MOOIE BOX .

NOU WE GAAN DE FOTOSOEP ERWEER IN GOOIEN , WAT HOUD DIT IN  CREEËR EEN ZO ORGINEEL MOGELIJKE FOTO/PLAATJE VAN EVOLUTION FIREWORKS MET UITERAARD THE BRANCO HIERIN VERWERKT , WEES CREATIEF .
ABBONEER JE DAARNAAST OP HET EVOLUTION YOUTUBE KANAAL EN LIKE AND SHARE DE EVOLUTION PAGINA OP FACEBOOK EN JE SPEELT MEE.

DEZE PRIJSVRAAG BLIJFT EEN WEEK OPEN VOOR JULLIE ANTWOORDEN EN ZAL DUS OP 4 DECEMBER SLUITEN, IN DIT GEVAL HOEVEN JULLIE MIJ NIET HET ANTWOORD VIA EEN PB TE DOEN ,MAAR UPLOAD JE FOTO/PLAATJE EN POST HEM IN DIT TOPIC.
OVER EEN WEEK SLUIT IK DEZE EN ZAL EEN WINNAAR GETROKKEN WORDEN ..

NAMENS EVOLUTION EN HET AVP TEAM HEEL VEEL SUCCES MET JULLIE CREATIES
Gave prijsvraag weer!

Helaas ben ik hier heel slecht in....
super prijs, maar helaas ben ik daar ook geen held in. had hem graag willen winnen.
Ik volg ze al even op Facebook en Youtube dus dat komt goed. Pagina is ook al meer als 1x gedeeld  Thumbsup

Poging 1 The "James" Branco  Happy hahaha

[Afbeelding: James-Branco2.jpg]
Nou, hierbij dan mijn poging. Iedere keer als ik "The Branco" zie staan, moet ik aan de Ford Bronco denken. (wat ik trouwens een onwijs gaaf ding vind). YouTube/Facebook volg ik allang!

[Afbeelding: Capture.png]
hier mijn poging[Afbeelding: the-branco-2.jpg]
haha oke, een poging gedaan, maar dit is dus echt NIKS voor mij.... Biggrin
2e inzending:

"Donnie Branco"

[Afbeelding: Capture2.png]
Haha dan hier ook nog maar eentje The Denver Brancos

[Afbeelding: ecbom42zzgozc.jpg]
hier mijn 2de inzending[Afbeelding: the-branco-deel-2.jpg]
Een vraag, als men nu geen facebook heeft? hoe lossen jullie dit dan op?
(28-11-2018 / 22:58)Jakhal schreef: [ -> ]Een vraag, als men nu geen facebook heeft? hoe lossen jullie dit dan op?

Wel facebook nemen?
(28-11-2018 / 23:04)Noppes schreef: [ -> ]
(28-11-2018 / 22:58)Jakhal schreef: [ -> ]Een vraag, als men nu geen facebook heeft? hoe lossen jullie dit dan op?

Wel facebook nemen?

Dit zal niet meer gaan, sterker nog tot 14 dagen geleden heb ik gewoon FB gehad en ik volgde Evolution ook. Echter vanwege een inbraak op de privacy heb ik alles welke met social media te maken heeft per direct verwijderd. 

Nooit meer facebook voor mij, echter bestaat dan ook meteen de kans dat ik niet mee kan doen aan dit soort prijsvragen. Vandaar mijn vraag.
Heb gehoord dat EVO nieuwe transsportmiddelen heeft ingezet om de specials bij de winkeliers te krijgen  Biggrin

[Afbeelding: 25mhs5jtj9z.jpg]

Nog eentje dan  Cool 

[Afbeelding: 7ty6ox.jpg]
Ook maar een poging gewaagd......

[Afbeelding: evo%20prijsvraag_zpsgvcksls7.jpg]
Pagina's: 1 2 3