AVP Vuurwerk

Volledige versie: 2E PRIJSVRAAG VUURWERK TOTAAL
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
[Afbeelding: logo.png]

HET IS ALWEER TIJD VOOR DE 2E PRIJSVRAAG VAN DE VUURWERK IMPORTEUR VUURWERKTOTAAL.

OPNIEUW GAAT ER WEER EEN SUPER MOOIE BOX VERLOOT WORDEN ONDER  ALLE GOEDE INZENDERS.

DIT KEER WORD DE NOICE KICK  BOX ERUIT 

[Afbeelding: 19b17d7883e6cf35e8844d216cba6903ce50bd28.jpg]

WAT MOET JE DOEN OM DEZE BOX TE WINNEN,  NOU WEDEROM GEWOON WEER SIMPEL BEANTWOORD DE VOLGENDE VRAGEN EN STUUR ZE IN EEN PB NAAR MIJ EN JE MAAKT KANS .

VRAAG 1 * HOEVEEL COMBI DEALS STAAN ER OP DE SITE .

VRAAG 2 * WELK SIER PAKKET HEEFT EEN KRUITGEWICHT VAN 531 GRAM.

VRAAG 3 * MET WELKE CAKE KUN JE TIMMEREN.

VRAAG 4 * WELK PRODUCT HEEFT ARTIKELNUMMER 1602.

DEZE PRIJSVRAAG BLIJFT EEN WEEK OPEN DUS TOT VOLGENDE WEEK ZONDAG AVOND , DAARNA ZAL EEN WINNAAR BEKEND GEMAAKT GAAN WORDEN .

IN OVERLEG WORD EEN WINKEL EN TIJDSTIP AFGESPROKEN WAAR DE GEWONNEN BOX AFGEHAALD KAN WORDEN .

NAMENS VUURWERK TOTAAL EN HET AVP TEAM HEEL VEEL SUCCES .
Ook weer mooie box beschikbaar gesteld.
Bedankt vuurwerktotaal en AVP Biggrin
Gave prijs en mooie box. Nog nooit gehad dus dat wordt zeker een poging wagen. Goed geregeld weer en bedankt voor de heerlijke acties!
Mooie prijs weer.
Weer een mooie prijsvraag. Bedankt Vuurwerktotaal en AVP voor deze prijsvraag met een mooie prijs.
Erg leuk al die prijsvragen, maakt het net een beetje specialer haha. Vuurwerktotaal en AVP bedankt!
super actie weer bedankt AVP en Vuurwerktotaal voor het beschikbaar stellen van deze kraker van een prijsvraag
Ook maar weer meegedaan, ben benieuwd! Biggrin
Ook ingestuurd,Vuurwerktotaal en Avp bedankt voor het beschikbaar stellen.
Ook de antwoorden ingestuurd, altijd leuk om weer door een site te speuren naar de antwoorden.
Ff gepuzzeld en ook ingestuurd. Thanks VWT & AVP
Mooie prijsvraag weer, ook maar even wat huiswerk verricht en de antwoorden opgestuurd.....fingers crossed.
Hoe word de telling omtent de Deals vraag gedaan uiteindelijk. Vanmorgen kreeg ik ineens 4 mails met nieuwe deals nadat ik de antwoorden al ingestuurd heb. Kan dus zijn dat het antwoord niet meer klopt.
ook aan deze prijsvraag komt helaas weer een einde , maar niet getreurd er volgen er nog meer